Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #183829:
Aky je dovod toho presunu obratiska?

Inak urcite som tiez za mimourovnovu Bosakovu - cela ta trat by podla mna mala byt mimourovnova...

Ono keby sa o tych eurofondoch vedelo skor tak sa mohli pokusit prvu etapu realizovat az po Technopol. Jednak by to malo vacsi zmysel a jednak zo strategickeho hladiska by tam obratisko bolo efektivnejsie (a stale dufam ze tam bude...).
Reply on: Ike #183828:
Preco nie. Ale zrusil by si strategicke spojenie Mileticka - Kramare ? Navyse 209 ma byt po reforme linkovania nosna linka a 64 ma ist na Trnavku takze by si zas dalsie spojenie zrusil... co nas privadza k tomu ze najrozumnejsie by bolo zaviest to nove linkovanie tbusov 🙂
Reply on: aquila #183824:
Tak vieš ako. Ešte v čase keď to celé malo financovať mesto sa spravil rozpočet podľa DÚR. A potom sa hľadalo kde sa dá čo najviac ušetriť. Z nového starého mosta sa išlo na reko súčasného, z nadjazdu nad Bosákovou sa išlo na úrovňové priecestie, z 3 koľajného obratiska sa išlo na dvoj a pod..(následne sa podľa toho spravila druhá DÚR a z nej vychádzala DSP, atď..)
Teraz keď to celé má ísť z € fondov je to iné. A v tomto by som možno aj súhlasil s Tebou, veď už pre ten starý most, ktorý nakoniec bude predsalen nový (ktože významný vlastní nejakú oceliarsku firmu, ktorá náhodou vyhrá tender?), sa robí "zmena stavby pred dokončením" podľa stavebného zákona, teraz som čítal že pre prvú etapu sa uvažuje presunúť obratisko z Námestia Hraničiarov tesne pod Bosákovu, čo by bolo opäť na zmenu stavby pred dokončením, tak keď už, tak sa môžme vrátiť od úrovňového križovania Bosákovej naspäť k mimoúrovňovému...
Reply on: 810zssk #183826:
A čo takto vymeniť 64 s 209
teda 64 Ružová Dolina, 209 Jelačičova
Ad. Petrzalka: Mohli by sa vybudovat nove zastavky tak aby sa po spusteni elektricky do Petrzalky mohla zaviest nejaka takato pripojna bus linka 🙂
http://goo.gl/maps/wuUpK
Reply on: ivanbuto #183822:
Sice suhlasim, ale z takych realnejsich moznosti (ak uz musi byt ta pravidelna linka) - nemohla by 64 jazdit po vozovnu a prestup by bol niekde pri brane?
Reply on: TomJ #183820:
Ironia, ironia...
Reply on: Martin Fundárek #183711:
je niekde k mani aj aktualizovany projekt ? ze ako to tam bude a aj zjednosmernie ulic v tej oblasti ?

skoda ze radni pani nenasli gule sa vratit k povodnej DUR, kde sa bosakova riesila mimourovnovo ...

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=9817

podla poslednej akej takej dokumentacie je to bohuzial urovnove riesenie .. obrovska chyba .. normlane by som bol radsej nech sa to presunie do dalsieho obdobia ako stavat toto docasne trvale riesenie ..

http://eia.enviroportal.sk/detail/nosny-system-mhd-prevadzkovy-usek-janikov-dvor-safarikovo-namestie-v-b-1
Reply on: Ike #183782:
no minimalne jeden dost podstatny, taxik neblokuje ine ako vyhradene parkovacie miesta. preto maju taxiky pred normalym autom prednost. a to vsade. v kopu krjainach maju v bus pruhoch napisane BUS TAXI. aj tot v susednej viedni.
Reply on: Ike #183812:
Linka 207 zabezpečuje akú-takú dostuponosť Patrónky pre Mudroňovu, takže na Lovinského určite nie.
Najlepšie podľa mňa za súčasnej situácie celú 64 poslať do čerta...
Reply on: Mike #183814:
To sa už zmenilo, vodiči môžu ísť hocikedy na Valašskú.
Reply on: 810zssk #183818:
To sa asi nepodarí pri odlišnom intervale. Pochybujem, že by dali 64-ke 15-min. interval (lebo to by činilo voz na vyše, a to je dosť problém pri t-busoch). Navyše by si musel posilniť aj 41-ku a ani tam by už nestačil jeden voz.
Reply on: Mike #183814:
No to je úžasné. A ako často tie prestávky majú? Sú aspoň v takých časových odstupoch, v akých zdravý človek vydrží nejsť na WC?
Reply on: Mike #183816:
Mohli by spravit pripojovost 64+207 a opacne nech sa beusaci mozu odviest k socialke trolejbusom 😃
Reply on: Mike #183816:
Skôr asi Valašská. Všimol som si, že cca 1 zo 4 spojov ide na Valašskú už ako služobná jazda.
Reply on: Mike #183814:
Teraz neviem či tam náhodou nebola Vozovňa Hroboňova a nie Valašská.. ale pointa bola tá istá, že možnosť využiť sociálne zariadenie (opustenie konečnej aj s vozidlom) iba vo vymedzených časoch..
Reply on: Ike #183812:
To je o ludoch, aj keby ho mali, tak predsa blizsie je predne koleso. Kolkokrat 64 ide prestavkovat na Gastanovu, ked sa chce...
Reply on: TomJ #183813:
Presne. Vodiči mali v CP napísané že počas prestávok majú možnosť využívať sociálne zariadenie na Valašskej (teda tam môžu ísť aj s vozom), a TO V ČASE: a tam boli presne špecifikované hodiny kedy má vodič podľa cp mať prestávku (napr. asi v časoch 8:00-9:30 17:00-18.30 a 20:00-21.10) a jedine v tom čase mohol ísť na tú Valašskú. Ešte tam nasadili aj oblastného dispečera aby kontroloval, či tam vodiči náhodou nechodia v iných časoch ako majú písané, lebo to by bola čierna jazda...
Reply on: Ike #183812:
Myslel som si, že je povinnosťou dopravcu zabezpečiť WC aspoň na jednej konečnej každej linky (hoc len vo forme prenosného WC). A nemôžu vodiči ísť aj s vozom na Valašskú alebo do vozovne? Stíhať sa to stíha, veď tam majú cca 15 minút čas. Alebo by to nebodaj DPB bral ako jazdu na vyše a ešte by im aj strhol prémie?
Inak teraz použijem trocha výrokovú logiku:

L207 má trasu Valašská - Ružová Dolina, pričom na oboch sú sociálne zariadenia
L64 má trasu Jelačičova -Lovinského, pričom na oboch nie sú sociálne zariadenia

Bolo by náročné potiahnúť L64 na Valašskú a L207 na Lovinského? Potom by každý mal aspoň jednu sociálku.

Pretože ísť po ochcanom a okadenom chodníku mi tiež nepríde veľmi hodné hlavného mesta v EU. A vôbec, čo to bol za nápad neumožniť vodičom mať WC?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.