Pripajam sa ku Papyrovi: Karosa dnes uz nevyraba B 7xx, ale B 95x a 96x, takze sa zase porovnavaju nove vozy so zhnitymi Karosami. Ja by som sice ovela radsej nakupoval ine autobusy, ale treba byt pri posudzovani objektivny...
Mark: co tak mi financne pomoct pri tvorbe vyhladavania spojeni a wapu? Mozno ta to vydrazdi... iMHD nie je len o cestovnych poriadkoch. 90% casu spravy webu zaberaju ine veci, bez ktorych by vsak nebol taky, aky je. Ja by som mal velmi rad uz spravene vyhladavanie aj WAP, ale nemam na to cas a nemienim sa nechat vyhodit kvoli tomu zo skoly a prace.
7107 rozmlatil iny vodic a to vraj preto, ze sa vliekol asi 50 metrov za 7729+7730, ktora zamagnetila... Aspon toto som sa dozvedel. 7730 je poskodena vazne, 7107 ma rozbity aj panel.
#10172> Juro, to stretnutie pri pivku alebo kofole beriem, celkom rád by som sa s Tebou pozhováral. Pošli mi mail, kedy by Ti to vyhovovalo, alebo kontakt na seba.
Mark> Je rozdiel medzi autobusmi a elektrickymi drahami - minimalne pokial sa to tyka vodicov. ED ich maju dost, autobusy su na tom podstatne horsie. Tolko k redukovaniu. K DPB logike> Ani ty ju nexapes?
Papyr> Ak reagujes na mna, tak nereaguj - myslim ze som tam napisal, ze je to vinou "udrzby". Ak nie, sorrrry.
mam jednu otazku: 28, 29 a 504 budu pocas vyluky na Devine chodit v celej trase po Slovanskom nabrezi - teda popod hradnu skalu, alebo aj nejakou ulicou cez Devin (paralelne s Kremelskou)?
K tym grafikonom:
Co je vlastne grafikon: V zasade ide o graficke znazornenie jazdy vozidiel v zavislosti od casu
a vzdialenosti, ako uz uviedol d3ko. Po slovensky sa grafikon spravne nazyva nakresny cestovny
poriadok. Pojem grafikon sa tiez pouziva aj pre pomenovanie casoveho obdobia platnosti
cestovneho poriadku a hlavne tiez ako komplex vsetkych cestovnych poriadkov a roznych sluzobnych
pomocok, ktore sa vztahuju k tomuto casovemu obdobiu.
Rozsirovanie a kopirovanie ako uviedol M.Fundarek, je dost hakliva vec. ZSR sa napriklad vydava
zmeny do cestovnych poriadkov. Ten co by ich kopiroval a rozsiroval na cierno to robit nemusi a
jeho cestovny poriadok uz nie je aktualny a nezodpoveda ponuke prepravnych sluzieb.
Ak by tu d3ko siril cestovne poriadky nacierno, tak by sa vam tiez nepacilo, keby ste si stiahli neaktualne odchody.
Preco by nemohli dostavat grafikony fanusikovia? Ja osobne som ich rozdal kopec. Ale davam ich
ludom co si myslim, ze vedia naco ich potrebuju a vedia ich pouzivat. Rozhodne ich vsak
nerozdavam na ulici.
KLF: Uz som ti to napisal. To je problem medzi tebov a tvojimi nadriadenymi. Ak to k svojej praci potrebujes, tak to skus vysvetlit im.
A kto sa chce o tomto pobavit viac, kludne sa mozme stretnut pri pivku al. kofole a podebatovat o tom.
O5 su tu nove grafikony a zistil som ze vozidla linky 7 chodia podvecer z Gastanoveho hajika minutu (!) po linke 11. Opat dalsia DPB logika. A este k tomu su 7-cky kapacitne o dost vacsie, nuz co, niekde tie vozokilometre treba vyplytvat... a potom redukovat 21, 34, 83 a pod. ze?
Ten JRSERVER je fajn, dufam ze vas to trosku vydrazdi a konecne sa rozbehnete a do mesiaca tu bude vyhladavanie spojeni a pristup cez WAP! (+ zohladnenie dlzky pesich prestupov vo vacsich uzloch ako napr. Racianske myto alebo preliezanie mosta na zastavke Dvory z jednej strany na druhu
Turbo #10128): Kolkokrat vam to clovek hovori, a ako keby hrach na stenu hadzal. Vase Karosy su v hroznom stave, lebo na nich, s prepacenim, se-rie-te. A aby sme sa nebavili v relacii Praha versus Blava, pretoze je jasne, ze priemerny vek busov v Prahe je kvoli vacsim financnym moznostiam nizsi, vezmime si ako priklad moj oblubeny Presov:
700-vkove Karosy s najvyssim evidencnym cislom su Karosy 741 ev.c. 318-321 z roku 1991 a Karosy 732 ev.c. 322-324 z roku 1992. Potom este mame nejake 900-vky etc., ale vacsina vozidiel su 700-vky starsie ako 1991, vzhladom k tomu, ze najvyssie autobusove ev.c. je 343. Vas Bratislavcanov by som tam povinne vozil divat sa na ne. A obzvlast pozorne by ste sa museli v kazdom voze podivat na vyrobny stitok, aby ste uverili, v ktorom ze to roku boli vyrobene.
KLF: niekedy mam z tvojich prispevkov pocit, ze beries zivot prilis vazne
Kristof: No hej, cestujucim sa cestovanie predlzi, ale v konecnom dosledku pridu do svojej cielovej stanice presne nacas. No ono je to dost relativne s tymi +/- minutami.
J, Bobo: UPLNE SUHLASIM ! Je to maximalny humus a GYC co tam chcu stavat ! A kto je za tym ? Benuska a Durkovsky. Ak tu je niekto zo stavebnej fakulty asi vie aky je nazor snad 99.99% odbornikov z fakulty. Vsetci sa zhoduju na tom (je to verejne tajomstvo), ze Durkovsky a uz aj Benuska sa zas nabalia povolenim realizacie tohoto projektu. Je to nehoraznost. A to Benuska este donedavna kritizoval Tatracentrum a bol oponentom Durkovskemu. Ale ked uz jemu ponukli prachy, preco by nesuhlasil s tym gycom ? Je to smutne.
Krištof:No určite by si spomalil tých čo prídu na zástavku načas a zistia, že elina išla pred dvoma min. Ja napr. byvam v Petr. priamo pri zastávke (stiahol som si moje busy) a tak chodím na min. presne a som rád, že busy nechodia skôr. Vieš my sme cestujúci nie priemery či štatistika. Nerátajto ako keď sa robili päťročnice.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.