Reply on: AAA #76443:
Inak ten problém so stanicou komplikuje veľmi jej poloha. Nevadí,že neni tak v centre ako v Brne, Prahe alebo Košiciach ale že všetky linky tam musia zachádzať. Určite by bolo skvelé keby sa sprevádzkovala Filiálka ako hlavová stanica, vypravovali by sa odtiaľ všetky osobáky, poprípade rýchliky na smer Trnava a Galanta a ak možno tak aj Komárno. Takto by sa riešilo vedenie liniek k stanici len prejazdom okolo stanice Filiálka zastavením linky a pokračovaním v ceste. Na hl. stanicu musia všetky spoje končiť. Keby hl.stanica bola nižšie, tak by mohli pri nej stáť v pohode linky 21,63,204,209 ale neni. Trebars aj ASMN má skvelú polohu. Okrem toho,že má aj miesto pre končiace linky pri nej linky aj môžu len zastavovať a pokračovať v ceste - 50,70,78,202,205.
Zhodou okolností prvé dni šk. vyučovania skončilo viacej škôl naraz a ako sú zgrupené spolu na Ivánskej cete všetci sa natrepali do toho spoja L61, do ktrorého som sa ja potom nemal ani najmenšiu šancu zmestiť ani sám, nie to ešte s batožinou. Tak som potom použil kombináciu 204 + prestup na 74. (Lebo čakať ďalších 20 min. keď idem na vlak a navyše ten ďalší spoj mohol byť rovnako nabitý)
to len tak aby bolo jasno ?