v rannej spicke avion neries, nikto tam vtedy nie je, otvara sa o 10.00 a poobednej to nie je take zle... Ale vravim ak by sa usetrilo dostatok vzkm na posilnenie tych 2 liniek, nevidim dovod preco nie.
A este jedna vec mi napadla. Neviem ako by zareagovali cestujuci z avinou co sa tyka uprednostnenia trolejbusu a 61 lebo najme 204 by mala dost podobnu trasu,navyse by sa trepala cez Trnavku a boli by tam kratase oproti klbakom zo 61ky. Lebo hlavna vyhoda 63 je ze je rychlejsia ako 61.(a este ze stoji blizsie). Ale samozrejme ze som za predlzvoanie trasy a celkovo rozvoj elektrifikacie ? ale tieto veci by sa museli doriesit.
No ja som z Trnavky. A trolejbusy uz teraz chodia dost plne. V tej kapacite ale nepises ze kolko z tej kapacity je volnej. lebo je sice pekne ze maju 1000 osob za hodinu.. ale ked v spicke je to dost plne tak tam tych dalsich 300 z Avionu moc nenarves. Podla mna najvecsi problem je pobednajsia spicka a hlavne v dni kedy sa blizi volno napr. piatok a asi aj cez vikendy by sa to muselo posilnit ale to neni az taky problem ako cez pracovny tyzden.
Alebo ved keby sa usetrilo tolko vzkm zeby sa dalo posilnit L204 a L205 z 12 minut na 10, preco nie. Osobne radsej uvidim linku so solom kazdych 10 minut ako s klbakom kazdych 12.
To si nemyslim, ze kapacita L63 v sedle 300 osob/hodinu a v poobednej spicke 600 osob by nevedeli nahradit L204+205 s kapacitov 1000 osob/hodinu v sedle aj poobednej spicke. (na rannu spicku zabudni vtedy v Avione nikto nie je)
Chodieval som L63 pomerne casto v useku Bajkalska - Avion a zeby bola plna sa neda povedat... Vozi vzduch.
No to je sice pekne. Ale musela by sa aj vyrazne zvysit kapacita trolejbusov. Jednak aspon jedna linka by musela byt klbova a asi aj intervaly by sa museli zvysit. Lebo inak by ludia z trnavky nemali uz kam nastupit.
L63 by sa dala skratit (urcite nie rusit) ak by sa predlzili 204 alebo 205 (abo oboje) k Avionu. Potom by sa mohli vytvorit rozne alternativy konecnych L63 v meste (Hlavna stanica, Trnavske, Jelacicova, Zimny štadión) z ktorych by si Lamacania vybrali na webe alebo inym sposobom.
92 k VW ma zmysel jedine na zmeny. Ja osobne by som ju neskracoval po TESCO, lebo suhlasim s tym, co pises, skor by som ju tahal cez DNV, mohla by sa tym padom mierne obmedzit 21. Napriklad do podoby prazdninoveho grafikonu. ?
S voľbou silnejšieho motora v plnom rozsahu súhlasím. Ale ani motor 0,8 ani motor 1,0 nepokladám v tomto zmysle za prínos aktívnej bezpečnosti. Aktuálne jazdím na Mitsubishi Colt 1,3, ktoré má (podľa tvrdenia výrobcu ? ) 71 kW ale pri každom predbiehacom manévri mám pocit, že sa už-už musím zabiť. Takže sa asi vrátim k môjmu bývalému zamestnávateľovi, kde ma ešte stále čaká na dvore moja starstlivo opatrovaná Fóbia 1,9 TDI DPF, ktorá tých kilowattow má mať 74, ale oproti tej japonskej shitke je to trhač asfaltu. A už NIKDY nechcem maloobjemový benzíňák, nie som darca orgánov ? .
ak by mala L92 chodit len po TESCO potom by bola celá L92 k ničomu a mohla by byť nahradená L83, ktorá bude začínať od Technopolu.....L92 chodí k VW lebo to má zmysel. Zaujímavé že ľudia by skracovali a rušili linky, ktoré nepoužívajú.
No, fundovane ti neviem odpovedat. Osobne mam Lanos. Ja osobne by som preferoval vyssi objem hlavne kuoli vykonu - v meste sa vzdy zide, pokial potrebujes "utiect" z krizovatky alebo z nejakej krizovej situacie. Skus hodit otazku do sekcie Spark na fore. Urcite ti niekto odpovie.
Ked uz si spomenul tu L92, stale nechapem ten luxus preco tato linka chodi v rannej a poobednej spicke az po VW, ked tam vyvaza akurat-tak vzduch. Je to plytvanie dlhymi autobusmi, zbytocne vozokilometre. Kludne by stacilo, keby do VW chodili len urcene spoje na prechode smien a v ostatnych casoch by kludne mohla chodit len po TESCO ako je to v sedle prac.dni.