Nesúhlasím s tebou. Kruhový objazd je naozaj len sada T križovatiek s upraveným prikázaným smerom jazdy a zákonná norma teda prikazuje používať smerovku aj pri vjazde.
Zober si iný príklad, obyčajnú T križovatku, do ktorej vchádzajú dve jednosmerné ulice a vychádza z nej tretia jednosmerná. Aj tu vozidlá vchádzajúce nemajú inú možnosť odbočenia, ale predsa sú povinné dať znamenie o zmene smeru jazdy (napr. výjazd z Lomonosovovej doprava na Dostojevského rad).
Smeco aj s Drahovskym zase trepu. Aka smerovka pri vjazde do kruhacu? Na co? Co ma vodic inu moznost odbocenia? Nie je kazdemu jasne, ze dane vozdilo vchadza do kruhoveho objazdu a ze ma prikazany smer. ?
Ani vtedy nocna doprava nebola vo verejnom zaujme. DPB vyuzival sluzobne spoje na prevadzku z cestujucimi.Takto mi to tu bolo vysvetlene. Islo o prevadzku liniek 501-517. Ak sa teda daju nazvat 3 spoje za noc nocna doprava.
Ja som naopak rad ,ze doslo k zhusteniu nocnych spojov.Mrzi ma vsak ,ze na nej neplatia elektricenky. Cena 44Sk pre nemajitelov elektricenky urcite nie je prehnana. Tolko das dnes za male presso v meste.
Momentalne to aj tak uz maju za 24Sk /SMS listok/.
Vie niekto ako ziskova je komercna aktivita - nocna doprava?
V tej staznosti to JUDr. Milan Lazorišák povedal uplne priamo "nočná doprava bola vyňatá z výkonov vo verejnom záujme a výkony nočnej dopravy nie sú súčasťou objednávky Hl. mesta SR Bratislavy."
Potom je to nejaka schizofrenia u primatora ak slubuje vo volbach zahustenie nocakov a potom ich vyjme z objednavok vo verejnom zaujme ? Co si mam ako volic o tom mysliet?
za prispevok k tejto teme mimo MHD uz niekto dostal ban, avsak viaceri nie a ja by som chcel iba doplnit Tvoj prispevok, tak dovolil by som si iba cisto odcitovat Jana Kosuta, ktory GULAG prezil: "V nemeckych koncentrakoch ludia boli odsudeni na rychlu smrt - do plynu a do pece. My sme boli odsudeni na pomalu smrt - totalnym vysilenim." Cize ano, zverstvo jedno horsie ako druhe, rovnako odsudenia hodne a rovnako by mali byt trestne ako prejavy nacizmu tak aj komunizmu.
asi byvame niekde blizko seba, lebo zrovna 93 a 95 su moje najcastejsie linky co sa tyka poslednych spojov. ostatne nemozem menovat, lebo som ine ani nevyuzival ani nemam stare CP. casy 2000-2002 nemaju nic spolocne s plnenim slubov z poslednych volieb. Ja sa ako Bratislavcan a volic citim podvedeny ked som volil ako som volil v prvom rade pre rozvoj MHD a veril som mu, ze predlzi odchody poslednych vecernych spojov a realitou sa stal pravy opak. ?
uplne dole som is to nevsimol a stiry oci nemusia vidiet vsetko
ZA druhe kazdy vie koho si psominal a koho si zabudol spomenut
Za tretie som ho nepoucoval o hrubkach ale ako stale som si len robil srandu ked on mne moze hovorit aky som Ja vodic a co sa tyka urovni tak ani ked som bol v jeho veku mi nesiahal po členky
A to aky si admin ty povim z oču do oču šak my sa už stretneme. Prajem krasne sny
preco sem trepes osem rokov bavim sa tu o dvoch a nespominal som prispevky na fore lebo je sloboda prejavu ale clanky NO a čo ty o tom viš čo sa tu deje za dverami ked tu ani poriadne niesi a čo ty vieš aky som ja vodič nist ze ty sa zastavac zlosuka no toto. a tvoj nazor na mna mam tam isto kde aj Zlosukov ? ?
Tak v rovnakých rokoch teda 2000-2002 chodil z Hl. St tradičný vláčik posledných spojov o 23:00:
61 - dnes 23:05 (vtedy spoj predtým 22:30 - tiež vláčik, dnes 22:45)
74 - ostala dodnes o 23:00 (vtedy spoj predtým 22:30 - ostala)
82 - zrušená (vtedy spoj predtým 22:30)
201 - vtedy 23:07 dnes 23:00 (vtedy predposeldná 22:37 , dnes 22:40)
210 - dnes 23:05
204 - sa pridala do vláčika od Kooperatívy, ale tá bola predposledná, posledná išla o 23:23, dnes 23:12
63 - vtedy špičková, potom zavedená premávka aj v sedle a dnes ide 23:18 z Kooperatívy.
Ale TO PODSTATNÉ: prvá nočáky šli o 23:50, dnes o 23:30 a 0:00 - avšak za akú tarifu ?