Reply on: Ike #99836:
mimochodom pre tvorbu dopravnych map treba poznat hlavne dochadzkove prudy a prognozy ich vyvoja na ktore dat mensi doraz, podla ich dolezitosti. Tie sa ziskavaju zo statistik... Ty nicim nefigurujes, iba sa tu ohanas vzduchom...a skor ako reagnes na mna, moja mapa nebola dopravna a ani tam neboli dochadzkove prudy, iba som analyzoval dostupnost... a stale vravim, narozdiel od teba sa mam o co opriet
Martin Fundárek
"- Tebou uvadzane taktovanie je este priaznivejsie ako to,co som uviedol ja."
To nepopieram, len som poukázal na rozpor tvojich tvrdení a plánovaných intervalov. Na druhej strane nosný systém so špičkovým intervalom hoci aj 7,5 min. bude zaujímavý už iba pre ľudí s pešou dostupnosťou na začiatku i konci cesty, pretože čakanie na prestup vykompenzuje účinky jeho vyššej cestovnej rýchlosti, takže nič časovo neušetrí.
"- Hlavovych stanic vela na SK nemame, takze tu mame asi vlaky bez konencnych... "
O ukončovaní vlakov na Filiálke si kecal ty, nie ja.
"- Trolejbus (spravne hovoris, ze najlepsie duobus) je variabilne aj flexibilne riesenie."
Trolejbus variabilné riešenie nie je. Príkladom je protismer na Patrónke, ktorý sa už 25 rokov nejako nepodarilo "vyvariabilniť".
"- Vlastnim. Hovori sa jej predikcia buduceho vyvoja."
To je pre mňa novinka, že činy politikov možno predikovať.