http://www.bratislavskenoviny.sk/78269/vystavba/projekt-lamacska-brana-zacnu-stavat-na-jar
Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy.
Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy.
Nedávno na 151-ke tie Sory aj niekoľkokrát boli. Tak prečo na 151-ky na tie 4 dni nedajú SOR alebo nastálo nevrátia 51-ku na Lopenícku?
S499.1023
Minimálna dovolená dĺžka oddielu na trati s autoblokom je 1000 m, v praxi okolo 1100 m. Vlaky by nemali jazdiť na výstrahu, pokladá sa to za prehrešok proti pravidlám tvroby grafikonu. Takže povedzme 2100 m. K tomu dĺžka súpravy povedzme 150 m v priemere (počítam len osobnú dopravu!). Priemernú cestovnú rýchlosť veľmi modernej dynamickej súpravy v zastávkovom režime dosahujeme okolo 60 km/h, čiže 1000 m za minútu. Takže interval na šírej trati a pri ideálne rovnobežnom grafikone cez dve minúty. Samozrejme v okamihu, keď sa nám tam začnú motať trebárs rýchliky (vyššia vmax. ale horšia dynamika), náklady (pomalý rozjazd, horšie brzdiace percentá, dlhé súpravy) a iné anomálie, výsledok sa rapídne zhorší.
V praxiNásledné medzidobie býva tuším okolo 3 minút, staničné intervaly pri modernom ZZ tiež tak nejak.