Martin: Ked budem mat niekedy cas, tak zoscanujem a pridam cestovny poriadok 111ky z roku 1988 z viacerych zastavok 
tr3mp: Co sa tyka planovanych tras, tak tu ich je niekolko:
66 a 69 - nieco ako dnesna 77 a 79, malo to byt rozdelenie 111ky
61 - Letisko - AS Bajkalska (byvala 24)
109 - Kukucinova - Dolne hony
117 - Petrzalka - Vazovova (mozno cosi take aj existovalo, ale nie som si isty)
165 - uz spominane - byvala 25
184 - byvala 120
52, 54, 56, 65 - trasy planovane k 10.1.2000, ktore sa nakoniec koncom decembra 1999 prerobili, avsak na velkych A3kach s trasami boli uvedene tie planovane.
Podotykam, ze ku vsetkym tymto srandickam existovali aj tabule pripadne samolepky. Mam jednu otazku pre "lahodkarov": existuje tabula linky 104 v zltociernej farbe, cislo je inverzne (ako dnesne nocaky) a trasa vedie z Ovsista cez Malinovskeho do Dubravky. Existovalo nieco take aj oficialne, alebo islo len o prototyp noveho typu tabul (rozumej umelohmotne tabule, co sa pouzivaju cca. 20 rokov)?

tr3mp: Co sa tyka planovanych tras, tak tu ich je niekolko:
66 a 69 - nieco ako dnesna 77 a 79, malo to byt rozdelenie 111ky
61 - Letisko - AS Bajkalska (byvala 24)
109 - Kukucinova - Dolne hony
117 - Petrzalka - Vazovova (mozno cosi take aj existovalo, ale nie som si isty)
165 - uz spominane - byvala 25
184 - byvala 120
52, 54, 56, 65 - trasy planovane k 10.1.2000, ktore sa nakoniec koncom decembra 1999 prerobili, avsak na velkych A3kach s trasami boli uvedene tie planovane.
Podotykam, ze ku vsetkym tymto srandickam existovali aj tabule pripadne samolepky. Mam jednu otazku pre "lahodkarov": existuje tabula linky 104 v zltociernej farbe, cislo je inverzne (ako dnesne nocaky) a trasa vedie z Ovsista cez Malinovskeho do Dubravky. Existovalo nieco take aj oficialne, alebo islo len o prototyp noveho typu tabul (rozumej umelohmotne tabule, co sa pouzivaju cca. 20 rokov)?
a miestami to vyzeralo na stetec
Martin Fundárek
Linka 37 pôvodne vznikla ako náhrada za linku 2 a jazdila z Hlavnej stanice po Malinovského (=Šancová) a Vajnorskej na Jurajov dvor. Bolo to jednak kvôli výstavbe podchodu na Centrálnom trhovisku (=Trnavské mýto), jednak vraj v tom čase bol nedostatok električiek, pretože sa otvorila linka 8 na Pošeň a nové vozidlá neboli...
Linka 46 skutočne vznikla ako náhrada linky 11 (jazdila v úseku Národné divadlo - Mostová - Fučíkova [=Medená] - Čerevnej armády [= Grösslingová] - Karadžičova - Legionárska - Malinovského - Jiskrova - Legionárska - Karadžičova - Črevenej armády - Fučíkova - Kúpeľná - Palackého - Národné divadlo). Nejaký čas myslím jazdila do Dúbravky, nejaký čas odbočovala z Harmincovej do Karlovej Vsi.
Neskôr bola linka 46 nahradená linkou 37 a chodila až do Dúbravky, najprv cez Brniansku, neskôr cez Kramáre (to už samozrejme nechodilo cez Jiskrovu).
42 chodila z Pošne po Šmidkeho (= Ružinovská) a ďalej v trase dnešnej 212 k Vojenskej nemocnici. Takto z voleja som si nie istý, ale mám dojem, že smerom na Kramáre chodila po Obchodnej a Poštovej, smerom späť cez Kollárovo nám.
101 mala jazdnú dobu 77 minút, ak sa dobre pamätám.
111 jazdila od Slovnaftu na obe strany: jednak do Výhrevne, Spaľovne a Obaľovne, jednak do Ketelca, Lieskovca a k Štátnym lesom. Na rozdiel od dnešných liniek 77 a 79 nejazdila v sobotu a v nedeľu - vtedy k Spaľovni jazdili tri či štyrikrát denne vozidlá z linky 22 ako neverejné spoje.
Inak mapám niekedy nemožno úplne dôverovať, pretože sa niekedy robili nie podľa existujúceho stavu, ale podľa výhľadu k dátumu vydania. Keďže medzičasom uplynulo pár mesiacov, výhľady sa menili... Tak možno napríklad nájsť v mape linku 13 v trase Koliba - Búdková - Mlynská dolina - Stromová - Vlárska a iba v zozname liniek na rube sa dočítate, že "13 Brečtanová - Vlárska (prechodne iba po Búdkovú)".