Reply on: linda69 #97990:
"Tento navrh jasne ukazal, ze Petrzalcania by boli jednoducho donuteni cestovat elinami, lebo autobusy, respektive trolejbusy by ich vzdy doviezli len a len k elektrickam na ktore treba pri ceste do centra prestupit. "Základným problémom v tejto časti tvojho príspevku je to, že sa odvolávaš na návrh linkového vedenia, ktoré bolo pripravované okolo roku 2004. Ak si to medzi časom nepostrehla, tak v septembri 2005 prebehla v Petržalke v autobusovej doprave také zmena linkového vedenia, ktorá už počítala s budúcou premávkou električiek. Čiže linkové vedenie na ktoré sa odvolávaš je už neaktuálne a z tvojej zastávky ti linky 80 a 88 budú premávať aj naďalej a pravdepodobne aj bez akejkoľvek zmeny trasy a ponúkanej kapacity.
Valec
"ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit. To znamena ze cestujuci sa mozu vozit v starych voznoch, a vsetko bude v poriadku lebo budu v zivotnosti (daju sa kupit nove, ale DPB nebudeasi nikdy taky bohaty aby to robi, ked aj vo Viedni jazdia take stare eliny)"
Más vôbec predstavu, z akého roka sú súčasné vozne a elektrické jednotky používané v ZSSK? Len zlomok z celého vozidlového parku je mladší ako 20 rokov. Aj vozne využívané vo vlakoch IC sú vyše 20 ročné, akurát prešli GO.
Modernizované električky ktoré jazdia aj v BA (http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=23485&typ=gm) sú vlastne novostavbou, akurát so starých designom. Len minimum častí je v nich pôvodných. Či myslíš, že po nalepení nových čiel bude tá električka lepšia? (http://mhd-ostrava.ic.cz/fotky/3338.JPG)