Keď už chcú k tendru pristupovať tak zodpovedne ako avizujú,dávam im do pozornosti VOLVO radu 7000.Jedná sa o úplne nízko-podlahové vozidlá.(tak 12m.ako aj 18m.) Cena by mohla byť zaujímavá,nakoľko sú z wroclawskej produkcie.(to keď sa dozvie Záhradkár,že ide o polský bus,tak neviem...) Osobne si myslím že by bola zachovaná určitá kontinuita po IK.radu 400 a nie sú tak hnusne masove ako napr.Citelis.
Určite by sa mali aspon v BA odprezentovať na nejakých test-jazdách.(nech je aspoň zachovaná objektivita)
Ticho, nič si nevidel, nepočul, nečítal. Všetko sa Ti iba zdá... Foka aj Tvoja myseľ budú zmazané ihneď po ďalšom pozretí, to je iba matrix... ?
Čo niektorí neurobia pre dobrú fotku. Môžeš hádať, aké sú možnosti v koľajovej sieti BA prejsť na protismernú koľaj.
Ja by som najradšej uvítal v BA, ak by sa malo jednať o sólo vozy, určite Setry 415 NF (3-dverovú verziu). Šiel som aj Citarom a podobnými západoeurópskymi vozidlami, ale Setra na mňa najviac zapôsobila. Len škoda, že cena nie je taká, aká je cena napríklad Slintelisu
No údajne sa má rozbehnúť nejaký veľký projekt (možno sa tak už aj stalo) na dodávku vozidiel Classic do Číny. Má ísť o stovky až tisíce vozidiel... Mňa najviac ale potešilo to, že na Slovensku máme po dlhšom čase opäť nový Ikarus. A vraj rozhodne nebude dlho sám...
klímu by som kategoricky neodmietal. Myslím, že budapeštianske reálie nie sú až tak odlišné od tých bratislavských a tam kupovali 150 ks kĺbákov s klímou a aj krátke nové Alfabusy sú klimatizované.
Ja píšem len to, čo som počul. Každopádne ďakujem za opravenie - ako som napísal, bol som v tom, že Ikarus skrachoval po tých všelijakých mediálnych humbukoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Sa mi zdá, alebo naozaj je v protismere?