klímu by som kategoricky neodmietal. Myslím, že budapeštianske reálie nie sú až tak odlišné od tých bratislavských a tam kupovali 150 ks kĺbákov s klímou a aj krátke nové Alfabusy sú klimatizované.
Ja píšem len to, čo som počul. Každopádne ďakujem za opravenie - ako som napísal, bol som v tom, že Ikarus skrachoval po tých všelijakých mediálnych humbukoch.
veď tuším tu niekto aj splietal že by mali chodiť na 67...no v deň keď tam začnú chodiť sory sa 67 vyhnem oblúkom ?
v okrajových častiach mesta?mňa zase napadla 21 ?
som zvedavý, koľko sa Szelesovi podarí vyrobiť (a predať) Ikarusov 400 a C80... Tiež by som ich rád videl, ale neviem... Nevieš o ich výrobe náhodou viac?
ja dúfam, že rovnaký postup bude aj v prípade dodávky NP autobusov.. že sa cesty prispôsobia autobusom=opravia... ak sa budú musieť autobusy prispôsobiť cestám, tak Bratislava bude najzaostalejšie mesto v EU..
V podstate keď sem došla elina od Škody pre Caligari (alebo ako sa to volalo) tak tiež sa museli osekávať kusy trčiaceho betónu okolo koľajníc aby tam mohla elina prejsť. Takže peniaze na nové busy niesú a aby nádhou sem dáky nevošiel, tak to istia mizerné cesty...
tak ale 732 sa prerábajú na CNG pohon nie? tak to som myslel. Skrátka podstata mojej otázky bola či tam premáva 9,5 metrový SOR alebo 12 metrová Karosa? ?
pepke
v okrajových častiach mesta?mňa zase napadla 21 ?