Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #94686:
Vo Wolfsthali máš prestup na linku S7 (S-Bahn), ktorá ide do Viedne. Kilometricky je táto trasa najkratšia.
Reply on: hoppusmark01 #94878:
Skoda ze nacrty nie su velmi citatelne.
Reply on: hoppusmark01 #94879:
Cele hodzovo prejdes bez potreby pouzitia podchodu a to po CSS riadenychi priechodoch.
Reply on: hoppusmark01 #94878:
podla mna je dobry ?
Reply on: 810zssk #94872:
inač ja mám taký názor, že ak niekto vybuduje bariéru pre chodcov v podobe zrušenia priechodu a vybudovaniu podchodu, je jeho povinnosťou prevádzkovať v dotyčnom podchode výťahy a eskalátory 24 hodín denne ako náhradu...
Presný opak sa deje v podchodoch v Bratislave.. Na Trnavskom mýte väčšina eskalátorov nefunguje, na Hodžovom sú večer a cez víkend vypnuté, a na Zochovej pre istotu nie sú žiadne...
Reply on: 810zssk #94876:
http://www.iprslovakia.sk/slovak/projekty/06.html

niekde bolo aj podrobné dopravné riešenie, ale už neviem kde...
je to otrasný projekt...
Reply on: 810zssk #94872:
Ak si videl projekt IPR, tak by si mal vedieť, že v okolí Hlavnej stanice má byť niekoľko nezmyselných podjazdov, nadjazdov, mimoúrovňových prechodov, podchodov, a neviem ešte čoho... Takže podľa tvojej teórie by sa mali teraz všetci vyzbrojiť zásobou 60-minútových lístkov, keď pôjdu okolo hlavnej stanice...
Reply on: hoppusmark01 #94875:
Nevies kde tento projekt najdem?
Reply on: Solider #94873:
Podľa projektu IPR tam má byť HOTEL a vjazd cesty do podzemia, ktorá vyústi na Žabotovej.. A to normálnej cesty, po ktorej majú jazdiť aj autobusy...
Takže aj preto som proti tomuto projektu...
Reply on: Solider #94873:
Neviem ake su s tym plany, ale ja by som tam privital nastupiste pre vlaky co koncia/zacinaju v BA-Hl.st. a idu smer Devinska Nova Ves, kedze v takom pripade by k nim bol pekny pristup bez prechadzanie cez kolaje / podchod.
Reply on: hoppusmark01 #94862:
Neviem, prečo to chceš rušiť. Podľa daného projektu má byť v časti nazývanej "Dvor" - tých 5 odstavných koľají, nástupná plocha v rámci nejakej etapy (ktorej, to si nepamätám).
Reply on: hoppusmark01 #94862:
Vo vytahoch sa budu cvakat dva 60-minutove listky.
Reply on: hoppusmark01 #94857:
Zrusme MHD a nebude treba ziadne prechody 😃
Reply on: AAA #94850:
Nerusia, ale presuvaju 🙂
Reply on: záchranár #94846:
Precitaj si, toto nie je chat.
Reply on: Tramway #94844:
Priznavam ze aj mne spociatku vadila, ale neskor som uznal ze je to naozaj zlepsenie... napis lepsie riesenie a kludne ho posli ako navrh do DPB.
Reply on: frenky #94843:
NIE!!! To uz radsej Adko Polony 😃
Reply on: hoppusmark01 #94863:
Neviem presné údaje, ale myslím si, že to bolo kvôli prístavbe hlavnej stanice, kvôli vybudovaniu podjazdu a podchodu na Hodžovo square a kvôli zvyšujúcemu počtu motoristov etc. Ja osobne zrušenie trate na ul. Obrancov Mieru považujem za najväčšiu chybu DPB a dnes by mi vôbec neprekážalo, keby tam namiesto 4 pruhov pre IAD boli len 2 🙂
Reply on: Tramway #94831:
Este doobeda si tvrdil opak.
Reply on: Tramway #94827:
Hlavnou zmenou by bolo zavedenie linky Dubravka - Hlavna stanica, ze? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.