Všetci, čo tu stále presadzujete tú K3 stále zabúdate na jednu vec - ak chce DPB vozidlo takejto dĺžky prevádzkovať, musí mať na to najprv technické zázemie. A v súčasnosti neexistuje ani na Trnávke, ani v Krasňanoch taká hala, kde by sa dalo opravovať takto dlhé vozidlo. Nebol by ani taký problém u denných opráv, tam sa to dá dorobiť, ale na opravy väčšieho rozsahu je potrebné postaviť nové haly a na to teraz financie rozhodne nemáme. Preto môžete na teraz na niečo také ako K3 zabudnúť. Na najbližšie roky sa plánuje modernizácia električiek len na typ K2S s novou skriňou a T3P so skriňou VarCB3 i bez nej...
enumaelish
všimnite si polohu zastávky. Vtedy električka stála na zastávke a počkala si aj na signál voľno naraz. Teraz ak chytí červenú tak čaká a ešte raz musí potom stáť na Kamennom námestí. Nebolo by lepšie pre električky umiestňovať zastávky tak aby ich mali pred semaformi? Detto aj celkové riešenie námestia neni také provizórne a má nejakú formu. Ten kruhový objazd by tam neuškodil ani teraz.