Ked uz hovorime o SORoch
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26638&idg=1001&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Preco tu vzduchotechniku vyriesili takto hlupo a priestor nad motorom je obsolutne nevyuzity.
To sa tyka aj sedadiel na schodoch medzi 2. a 3. dverami.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26638&idg=1001&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
Preco tu vzduchotechniku vyriesili takto hlupo a priestor nad motorom je obsolutne nevyuzity.
To sa tyka aj sedadiel na schodoch medzi 2. a 3. dverami.
Ámos
Co sa udrzby tyka, hovoril som o znizeni servisnych prehliadok. Myslel som tym menej casto. Co moze ale aj nemusi znamenat ze budu lacnejsie...
"Autobusy s hybridným pohonom sa v štúdii ukázali ako najspoľahlivejšie. Pravidelnú údržbu si totiž vyžadujú po najazdení 7 000 míľ, kým vozidlá s pohonom na stlačený zemný plyn po 5 000 a na motorovú naftu už po najazdení 4 000 míľ. V teste dosiahol systém HybriDrive dokonca lepšie výsledky, keďže zvládol bez údržby 10 000 míľ. Vozidlá na CNG 8 000 a dieselový pohon 5 000 míľ."
To ci su hybridne vozidla slepou ulickou ukaze cas. Toto smerovanie vsak nesposobili vlady, ale skor nadnarodne ropne spolocnosti. Vlady hovoria o znizovani emisii a nie o sposobe ako to urobit. Ropne spolocnosti zafinancovali ten sposob aby sa znizili emisie no spotreba ropnych produktov nezastavila.