Reply on: Ondro #93870:
Sanosu trochu viac padali zberače, lebo mal skákavejší vlek ale práve 6517 držali ako pribité (niektorým vozom sa pri GO prirábali stabilizátory vleku). Inak ale bol Sanos pore vodiča všestranne lepší - ľahučké ale pritom citlivé riadenie Mercedes, ergonomickejšie pracovisko vodiča, tichší... Proste na všetkom bolo vidieť, že ten voz niekde v prehistórii vyšiel z Mercedesu. 15Tr zase bol taký ingot spoľahlivý.
S499.1023
1) Práve preto som povedal, že tam treba dať obojstranne kasseláky (tým myslím z oboch strán KAŽDÉHO smeru. Ja som totiž (asi na rozdiel od toho pána z vedenia) v Essene bol.
2) Keby mi to miesto dali (za slušné peniaze, nie BEUS-ácku almužnu), tak by som sa obetoval a zobral to. Lenže to by musel mať DPB záujme. DPB má namiesto toho taký záujem, že ma museli pol dňa presviedčať, ako tomu nerozumiem a ako to oni robia dobre.