Reply on: fobust #93372:
"...podzemené električkové trate vo Wien sú vysvietené..."Jedine, keď tam niečo opravujú, inak je tam tma tmúca. Lenže oproti možnosti bratislavského tunela do tunela U-Bahn, S-Bahn, alebo Strassenbahn normálny človek nevlezie - nie sú "pochôdzne".
Mike
14 autobusov v kombinácií keby bola aj 133 by bolo celkom dosť, pri dokonalej organizácií by s prestávkami vybehali interval 3,5 min. , resp. od tunela prípojom na eliny, ale nie jedna B732 na 3 dupláky ? ...
Úplne iná vec je, ako píše #93349 Ámos, vôbec to nie je tak dávno keď boli vpravené dispozičné ZV pod N. Mostom a v Dúbravke Pri Kríži každý prac. deň, okrem toho 3 kusy ZV 1 DP, 3 kusy 4DP, 2 kusy 2 DP a 3 DP ako dnes.
A o tých iných DP nech si nechá pre seba. V Brne medzi zast. Masná a Vlhká spadol dom na cestu a na trať,
nosnú linku č. 8 museli rozdeliť na 2 úseky, okrem toho presmerovať d-10 a d-13 a pre strhnuté trolejové vedenie nemohli chodiť trolejbusy do Slatiny, kt. majú následný interval cca 3 min. v špičke.
Tento stav trval viac dní (tušim 3 +- deň) v režime pracovný deň šk. rok (plná výprava) a na X8 jazdilo asi 12 kĺbových vozov +-2, z toho asi 4 ZV a zvyšok vypravené na ten účel a na linke 33 jazdili autobusy, tušim 9 sólo vozov +-2. A popri tmo nebol nike inde na kĺbovej linke sólo bus a všetky ostatné služby boli riadne vypravené.
Ale to DPMB robí v bežné pracovné dni 7 okrem vozovňových aj 7 dispozičných ZV, ktoré su rozmiestnené na všetkých dôležitých prestupných uzloch.