Vzhladom na to ze DPB, nemieni kupit ani jednu NOVU elektricku a chce len reko K2, tiez nikde nieje spominana rychlo elina do petrzky v rozpocte mesta(pokial to teda nieje samostatna kapitola v rozpocte ? ), je mozne, ze sa nic robit nebude, teda variant B resp. C ? ?
Neviem o vnutrostatnej linke kde by si si miestenku MUSEL zakupit. Intony asi pisal o tom, ze su aj dialkove autobusy kde si miestenku zakupit NEMOZES.
vlakové súpravy nemusia brzdiť všetkými nápravami resp. nemusia brziť všetky vozne. Znižuje sa tým ale skutočné brzdiace percento.
Ak rušeň má 25% hmotnosť súpravy a vozne nebrzdia, tak závisí od toho akú účinosť má brzda toho rušňa. Ale v zásade je to úchylný príklad.
Áno po vypustení vzduchu z priebežného potrubia brzdy začnu brzdy účinkovať. Brzdiť sa začne. Otázne je akou rýchlosťou vlak ide a na akom spáde sa nachádza.
vlakove supravy nebrzdia vsetkymi napravami??? ja som si doteraz myslel ze ano - cize v tom pripade su brzdiace percenta 100%? ak napriklad brzdi len lokomotiva a lokomotiva ma 25% vahy vlaku, tak potom su bzrdiace percenta 25%??? nema kazdy vagon brzdy? nefunguje to tak ze ked sa vypusti tlak z brzdoveho systemu (napriklad aj pri rozpojeni) tak sa ihned zabrzdi?
Haha kokso to sú ľudia, najprv tá baba s Drotárskou ulicou a L41 a teraz toto. Nemám slov... Btw. nevedel som, že električka nestojí na jednom mieste hehe ?
Na jednej K2S je na zadnom skle prilepený inzerát:
Vymením 3-izbový byt v OV za 2-izbový + doplatok. OBA V TEJTO LOKALITE. ? ? ?
Inzerent musí mať IQ hojdacieho koňa...
Brzdiace percentá vyjadrujú pomer brzdiacej váhy vlaku ku celkovej hmotnosti vlaku. Sú stanovené tak, aby na danom traťovom úseku v najnepriaznivejšom sklone súprava bola schopná z rýchlosti, ktorá je pre vlak určená, zabrzdiť na zábrzdnú vzdialenosť (400, 700, 1000, 1400 m - podľa trate). Skutočné brzdiace percentá musia byť väčšie alebo rovné požadovaným, inak musíš
- odstaviť časť nebrzdených alebo slabo brzdených vozňov, alebo
- pridať mašinu alebo viac plne brzdených vozňov, alebo
- znížiť rýchlosť vlaku.
k článku v SME "Komfort by stál miliardy": dotyčný redaktor by sa mohol uvedomiť a nezamieňať pojem komfort a štandard.. Totiž tie miliardy investícií by nepriniesli nič navyše, teda žiaden luxus, žiaden komfort, ale v prvom rade sú potrebné na to, aby MHD mohla normálne a dôstojne fungovať. Teda tie 3.5 miliardy investícií sú vyslovene povinnosťou mesta alebo štátu investovať do mestskej dopravy, aby mala aspoň takú úroveň, aby ľudia nepresadali do IAD..
Záleží aj, ako si človek stanoví hranicu, čo je ešte štandard, a čo už komfort. V tomto prípade si zrejme niekto povedal, že štandard sú staré plesnivé autobusy, a nové autobusy a trolejbusy by už boli komfortom, teda luxusom... a to je dosť odveci... A ešte to dať do titulku... no super ?
Vsak ja hovorim ze problem je v tom ze zvysok by sa musel dostavat. Avsak, zahodenim planov na tram/train by sa ziskalo vela... napriklad to ze by sa konecne prestali vymyslat hovadiny a budovala elektricka.
hehe bratislava a jej 50rocna historia dozadu by mala byt mementom toho ako sa komunalna sprava nevykonava
naco je komu dobra elina na bosakovu? ? to je asi ako potiahnut elinu z dubravky do technickeho...
a potom... do petrzky uz chodila elina a cez stary most... stavim sa ze ked to rusili, vraveli ake je to zbytocne...
Ono, ta varianta A by bola najlepsia, lebo to aby to jazdilo cez Stary most je najidealnejsie. Problem je ze v takom pripade by to asi bolo riesene len po Bosakovu a zvysok by sa musel dostavat.
Celkom patova situacia...
mozne scenare
A) trat sa postavi cez Stary most do roku 2010... Potom sa zmeni vlada a samospravy a ostane to na starom moste povie sa ze stavat rychlodrahu cez stary most je neefektivne kedze o 5 rokov to pojde tunelom, lenze zase sa zmeni vlada a samospravy a elina nebude vobec
C) elina nebude vobec...
Ale myslim ze petrzalka prilis spekuluje a cele sa to moze predrazit, popripade nerealizovat... za tu cenu mohli radsej v dnv postavit "vlecku" so zastavkou na sidlisku v DNV
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
juro