Reply on: Ámos #92015:
Veľmo pravdepodobne to bude tým, že Praha a okolie sú elektrizované sústavou 3 kV js, zatiaľ čo Brno a okolie (reovnako ako Bratislava) sústavou 25 kV/50 Hz ? . Preto jazdia v okolí Brna i Bratislavy pantografové jednotky radu SM488.0 (dnes 560), na Slovensku sa však s nimi plytvá napr. na trati Kúty - Trnava, kde by na väčšini vlakov stačila žehlička a dve B(d)t.To, že Veolia Transport podala ponuku, neznamená, že tu jazdí.
Ámos
Re #92030 Ike: jj to v anglicku rozdavali nezamestnanym ?
Keby vsak SAD Bratislava nebola privatizovana vozime sa v tomto http://karosa.tvn.hu/Karosa%20C734%20CNG.jpg
Je chyba vlady, ze bud neda dostatok penazi na obnovu vozidiel alebo nenajde strategickeho partnera, ktory to zatiahne. No to, co robi sucasna vlada, ze privatizacia nie, ale manazment si musi poradit sam je cisty alibizmus a skryvanie hlavy pred problemami v piesku. Presne ako s letiskom, teraz ho vsak Vieden dostane zadarmo.