Juro: diki moc za info o filialke.To si pamatas, alebo mas nejake dokumenty o tom? Ak hej tak ,nemohol by si napisat v com sa o tom da docitat? Alebo nieco , kde su nejake fotky o tom, lebo musi to byt super vidiet okuliarnika alebo krokodila na filialke.Najlepsie bolo v roku 1998 ked tam bol na 150.vyrocie mimoriadny osobny vlak s 742 a dokonca s esom 363, len som to vtedy nestihol odfotit ,lebo som vtedy na ten vlak len-len dobehol.Nemas to nahodou odfotene? Este raz vdaka za informacie.
Este jeden dotaz: Rano 14.3. som videl po rannej spicke ist 1701 z Patronky. Nejazdil na niecom v DNV?
Este jeden dotaz: Rano 14.3. som videl po rannej spicke ist 1701 z Patronky. Nejazdil na niecom v DNV?
Papyr
vynimocne vam pisem z mojho rodneho Presova :-))) Ad zberace elektriciek: ako sa vlastne ovladaju vyhybky elektriciek v BA? Nie som si isty, ako je to v Prahe, ale myslim, ze tam to nemaju cez vedenie, ale ze senzor je umiestneny v zemi. Ale to si iba myslim, tak aby som zase nekecal.
Ale kazdopadne, z toho, co ste pisali, sa mi zda (zase, mozno som zle pochopil) ze elektrickove vyhybky v BA maju mechanizmus nastavovania podobny ako trolejbusove vyhybky v PO: jeden smer je prednastaveny ako "priechodny", ("default" :-))) a ked chce ist v tom smere, nemusi urobit nic. Druhy smer je "zaverny", a ked chce ist do toho smeru, musi si vyhybku prehodit a po jeho prejazde sa vyhybka vrati do default smeru. Mate to tak?
V Prahe neexistuje default smer, proste elektricka ide, sofer vidi, ze ma hroty do blbeho smeru (signalizuje mu to navestidlo, bud na nom je | alebo > alebo