tulenIQue> To by bolo asi najlepšie, pretože približne v miestach Radošinského naivného divadla sa trať na Filiálke zužuje na 4 alebo 5 koľají. Keby to bolo pod zemou, hore by mohla byť veľká prestupná stanica na MHD. Navyše by sa to dalo spojiť s podchodom na Trnavskom mýte, takže by nebol problém dostať sa na električku, ktorou je to do centra len 10 minút. Ale ako vidíme, naši "inžinieri" neboli schopní spojiť podchod ani s tržnicou, takže ktovie ako by to dopadlo, keby sa zrealizoval náš filiálny sen...
Papyr
vynimocne vam pisem z mojho rodneho Presova :-))) Ad zberace elektriciek: ako sa vlastne ovladaju vyhybky elektriciek v BA? Nie som si isty, ako je to v Prahe, ale myslim, ze tam to nemaju cez vedenie, ale ze senzor je umiestneny v zemi. Ale to si iba myslim, tak aby som zase nekecal.
Ale kazdopadne, z toho, co ste pisali, sa mi zda (zase, mozno som zle pochopil) ze elektrickove vyhybky v BA maju mechanizmus nastavovania podobny ako trolejbusove vyhybky v PO: jeden smer je prednastaveny ako "priechodny", ("default" :-))) a ked chce ist v tom smere, nemusi urobit nic. Druhy smer je "zaverny", a ked chce ist do toho smeru, musi si vyhybku prehodit a po jeho prejazde sa vyhybka vrati do default smeru. Mate to tak?
V Prahe neexistuje default smer, proste elektricka ide, sofer vidi, ze ma hroty do blbeho smeru (signalizuje mu to navestidlo, bud na nom je | alebo > alebo