Svoj pohľad na novú tarifu prezentuje čitateľ Slavomír: „Dnes v noci na hlavnej železničnej stanici: vo vitrínke leták s nápismi "nová nočná doprava", "nové autobusy", opodiaľ stojí 16-ročný Ikarus 283 pripravujúci sa na linku N21. Ja som sa pobral na svoj spoj N33 (Ikarus 415 #1001 - 10-ročný voz)
V tom letáku je zmienka o nových vozidlách, no v skutočnosti tam behajú aj Vrakosy.. keby sa niekto obrátil na SOI myslím, že by sa to dalo identifikovať ako zavádzanie spotrebitela, pretože dopravca slubuje v informačnom letáku nové vozidlá, a pri tom ich v podstate ani nemá
V tom letáku je zmienka o nových vozidlách, no v skutočnosti tam behajú aj Vrakosy.. keby sa niekto obrátil na SOI myslím, že by sa to dalo identifikovať ako zavádzanie spotrebitela, pretože dopravca slubuje v informačnom letáku nové vozidlá, a pri tom ich v podstate ani nemá
skus si dat poznamku do neho kedy ti konci elektricenka.nemusis nic kontrolovat a ked pride cas samo ti to zapipa ? aspon ja to tak robim

Mike
2. Za vela Tebou kritizovaných vecí sú zodpovední projektanti a tí čo projekty overovali a nie siemens.
3. Vela svetelných križovatiek žiada polícia, (alebo m. č., ako napr. na nadjazde do vajnor pri NAY !?) ktorá akože zodpovedá za bezpečnosť, nie plynuloť (teda je logické, že tá tým utrpí). Opäť nezávisle od siemensu.
4. Naša norma, na rozidel od zahraničných, nepozná na odbočke z hlavného smeru do vedľajšiho blikač, tie ktoré už sú sú v rozpore s normou.
5. Takisto norma niečo hovorí o neriadenom pohybe v riadenej križovatke (tie, čo sú sú opať napriek norme)
6. Ing. KK by Ti vysvetlil heslo, že keď odobrník klesne na úroveň verejnej mienky (akože ju počúva), tak to už je veľmi zle; a mnohé križovatky sa zapínajú/vypínajú/upravujú na žiadosť verejnosti. Časť to uvíta, iná, ako napr Ty. sa nad tým potom rozčuluje. Lebo každý, čo má vodičák, je odborník na dopravu...
7. Nad odbornosťou je vo väčšine prípadov politika a teda na tých šumoch prepojenia mesta a siemens niečo bude, ale zasa také okaté to nie je si myslím... ?