Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #89312:
No každopádne to Flašíkovi dal Vlado. Keď u mňa nakupuje štátny podnik, tak mám mať výčitky svedomia, že to je z daní 🙂?
Reply on: 810zssk #89296:
Tak to asi bol autobus... T3 ani KT8 totiž nič také nemajú. Blokovanie sa samozrejme dá vyradiť, ale rozhodne nie žiadnym vypínačom na paneli.
Btw., čo to znamená "takmer utrpel ťažký úraz"? To je niečo ako "trochu tehotná"?
Skôr mám pocit, že si ten úraz neutrpel "takmer" ale normálne, že to bol úraz hlavy a že kvôli tomu tu teraz my musíme trpieť.
Reply on: 01287 #89359:
A podľa teba to čo je lacnejšie, znamená, že je to k ničomu!?! ? . Mercedes si nemôže dovoliť vyrábať "šmejdy", na to si už na trhu vybudoval veľmi dobré miesto. A len tak na okraj...skoro žieden autobus sa nemôže porvnávať s MB Citaro, MAN LC.
Reply on: Ámos #89356:
Do toho ja nevidím. Osobne si myslím, že Mercedes predmetom záujmu nebude, ale z úplne iných dôvodov ako je nejaká vybájená poruchovosť Conect.
To turecké Mercedes-Benz Conecto nizkopodlazne
je omnoho lacnejsie ako Citaro alebo Volvo 7700 a MAN mozno aj ako SOR a SOLARIS
Vie uz niekto, kolko bolo sutaznych navrhov na logo DPB?
Reply on: 01287 #89244:
Mňa by tiež veľmi zaujímalo, akým spôsobom si priešiel na to, že je to šmejd?? A k tomu ešte aj lacný!!
Reply on: Vladimír #89355:
Takze SAD NR bude rozmyslat pri kupe novych vozov medzi SORom a Conectom?
Reply on: 01287 #89341:
Ten text sa nezakladá na pravde, pretože turecké Conectá v Nitre sú vysoko spoľahlivé vozy. Je pravda, že keď občas treba náhradný diel, je to finančná pálka, ale prevažne tie vozy vidia dielňu, len ak idú na P-čko. Za posledné tri roky si napamätám ani jedno dlhodobo odstavené Conecto. Zato nemecká hviezda Citaro si už "so všetkými dielenskými kanálmi potykala", lebo ich pozná lepšie ako ulice mesta.
Reply on: Ámos #89339:
Defacto ano, aj ked podla foto je to na priechode pre chodcov, ale aj v tomto mieste je rozsirena. ?
vie mi tu niekto povedat aspon pribliznu cenu stacionarneho radaru??? podla mna by sa na niektorych komunikaciach v bratislave naozaj oplatili...a za nejaky ten mesiac by si zarobili pokutami aj sami na seba...v prahe su, podla toho co som v telke videl a ze mobilny radar zachyti len 1 percento prekroceni rychlosti, pricom stacionarny az 99..zevraj..podla mna 100, ale moze to mat aj svoje muchy:)
Reply on: Ámos #89350:
Tak to mas pravdu,lebo tu nie je CSS,ktory taktiez nic nevyriesi.Napriklad pri Mladej garde aj v Karlovke (Molecka,Segnerka) Novy most,kde mas CSS, kto uz pocka kym dostane zelenu NIKTO!!!!!!!! Zastavka trolikov TORYSKA,kde je prechod hned za trolikom,NIKTO NEJDE CEZ PRECHOD ale vsetci krasne PRED trolika a MIMO PRECHODU. Zastavka DROBNEHO kto Ti ide cez prechod,NIKTO vsetci krizom cez cestu a dokonca aj preskakuju zabradlie.
Reply on: Cingacik #89348:
Ja len dufam, ze tomu kto navrhol a presadil zrusenie lievikov na Racianskej sa bude teraz dobre spvat. Lebo aj on je zodpovedny za smrt tej mladej zeny.
http://www.bratislavskenoviny.sk/4633/napisali-ste-nam/semafory-na-nobelovej-stav-nezlepsili

http://www.bratislavskenoviny.sk/6337/napisali-ste-nam/nove-semafory-su-nastavene-nelogicky-

http://www.bratislavskenoviny.sk/4865/napisali-ste-nam/pri-riviere-je-semafor-opat-zle-nastaveny

Uz sa tesim ked dokoncia krizovatku pri Technopole na tie zapchy. Neviem o ziadnej krizovatke kde zriadenie CSS pomohlo priepustnosti. (ak vy ano povedzte) Zato vsak poznam strasne mnozstvo krizovatiek kde kruhovy objazd pomohol vyriesit ako priepustnost tak aj nehodovost. Ale to by potom siemens nedostal prachy za vybudovanie a udrzbu CSS a tam je hlavny problem. Osobne ocakavam semafory aj na kruohovom objazde, ktory sa chysta na Raztocnej - Hradskej.
A ak by mi niekto chcel tvrdit ze kruhovy obajzd zabera vyrazne vacsiu plochu, tak nech sa ide pozriet na koniec Pezinka ako je odbocenie na Senkvice. A ako sa na nom dokazu otocit aj tahace s dlhym navesom.
Reply on: Ámos #89346:
Nuz co k tomu dodat,ano brzdili auta,dali sa tam semafory aj s dopytom tlacidlom,ale nikto to nerespektuje ak je elina v zastavke,vsetci idu hlava nehlava,ruky a nohy dolamat,len aby chytili elinu,lebo ide nedajboze posledna v tomto tisicroci....

...a raz uz ani tu poslednu nechytia.... ? ☠
Reply on: eripmav #89345:
dovolim si nesuhlasit.Pozname slovensky narod a vobec ludi. K*k*t sa najde vsade. Tie lieviky tam mali ostat.
Vodici boli nane zvyknuty...Ja by som ich urobil aj v Karlovke, kde tiez casto auta zabijaju chodcov.
Reply on: Ámos #89344:
Smutne je to, ze ono ide aj obe veci sucasne - aj nemat lieviky a mat priepustnu cestu aj nezabijat chodcov. Je tam rychlost 40kmh, chodci maju na priechode prednost... jasne ze sa da zabit chodec aj v rychlosti 40kmh, ale kto si mysli ze ten vodic isiel 40kmh nech sa prihlasi... pri tejto rychlosti je brzdna draha velmi mala, a prejdena vzdialenost pocas reakcneho casu tiez... Staci tam merat rychlost a kazdeho kto sposobi nehodu pri prekroceni rychlosti alebo preto ze porusi zakladny princip - ze ked v dvoch pruhoch zastane jedno vozidlo bezpodmienecne musi zastavit aj druhy pruh zavriet do vazenia na desat rokov a hotovo - zarucujem ze tam nebude viac nehod ako pri lieviku, a mozno aj menej...
Reply on: Andrej1 #89342:
si pamatam clanok v BN kde pisal nejaky pan, co tie lieviky navrhol, aby ich nerusili, kedze vznikli kvoli castym smrtelnym DN. Ale ved co jeden mrtvy clovek. Hlavne, ze mozme rychlo a pohodlne jazdit, ludi je nasvete ako sraciek. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.