Reply on: Ike #89168:
No ved tak sa to tam robi ked je volne parkovisko.Ostanes stat na parkovisku vlastne,a ludia prejdu zo zastavky na parkovisko a tam nastupia.ALe to ako som uz spominal zase nemozem dodrzat miesto nastupista.Hodil by sa tam bus s dverami vlavo ? ?
oni by sa mali uvedomit hlave nad svojim spravanim voči vodičom cestujucim lebo im všetko vadi ale to že oni vadia ostatným a zneprijemnujú tim iným cestovanie či pracu to ich nezaujima
Na krizovatke Kuklovska-Karloveska... 150m usek a 4 semafory za sebou
Beus
Nechápem len jednu vec: ČO na tých nehodách preboha tak dlho vyšetrujú? Veď je to absolútne jasné a malo sa to uzavrieť priamo na mieste, tam nie je o čom diskutovať. A tým dvom hovädám v autách okamžite zobrať vodičáky, najlepšie doživotne, len škoda že v našej banánovej republike sa také nedá.
Bol tu spomínaný prejazd pri OMV na Botanickej. Dlhodobo bol a je uzavretý zátarasmi. ALE...nejaký somár z ODP na magoriáte si zjavne zmyslel, že ho znova otvorí, pretože tam cca pred týždňom nainštalovali fungl nového "hada" (červeno-biele zábrany, tváriace sa ako obrubník) a nastriekali čerstvé čiary krížom cez trať tak, aby bolo umožnené odbočenie smerom od Lafranconi na pumpu. Takže sa máme na čo tešiť. Niekomu zjavne nestačilo, že to tam maximálne zdržiavalo všetkých (nielen električky), musí to skúsiť znova.
Zábrany tam síce ešte stále sú, otázkou je, dokedy. A cestujúci v električkách si zasa budú užívať čakanie na ďalšom semafore, a prudké brzdenie pred ním. Ale veď sa nakoniec vlastne nič nedeje. Spustíme ešte "preferenciu" v Karlovke, a ešte zopár ďalčích, chronometráže sa predĺžia, ďalší cestujúci z električiek presadnú do áut, električky budú prázdnejšie, a keďže nebude po nich taký dopyt, bude sa môcť predĺžiť interval na 15 minút, takže ani nové vozy nám nebude treba. Bravo, koľko financií magistrát ušetrí...