Jasne,v taxikoch a vo svojich autach predsa nebudu a ani nemozu a nechcu robit bordel,hulakat,doblvat sa a porozbijat a posprejovat co sa im zachce.Lebo moj mily deduško,toto je skutocna nocna doprava,a nielen v BA.Viac na tuto temu nebudem pisat s chrobakom truhlikom.
ide o to ze vtedy bolo aj linkove vedenie logickejsie... dam krasny priklad z vychodneho
114 -> Vychodne - Trnavske Myto
36 -> Raca - Vajnory
mal si dve rovnako vytazene linky...
teraz
54 -> Vychodne - Vajnory
56 -> Raca - Zlate Piesky
mas jednu pretazenu linku a jednu v ktorej sa ti ledva nazbieraju 6 ludia...
tychto prikladov je myslim viacej... ale zas je pravda ze v tom case bolo vela luxusnych liniek... napr 33 z Noveho Mosta do Krematoria ?
uprimne povedane, efektivita diskusie na imhd.sk je docela mizerna
s MHD v BA to nejde od 10 k 5 ale od 10 do -100
a ked sa mam priznat pred 10timi rokmi bola MHD v BA vyrazne lepsia.. ked uz kvoli nicomu inemu, tie elektricke a autobusy mali o tych 10 rokov menej :)) a nebolo tolko aut ...
Keby každý ožran išiel ND, nebolo by toľko nafúkaní. Ale v svetle niektorých akcií poslednch čias by som zase mohol parafrázovať ja - ide ND, ide "tam úplne vpredu" ? .
Milé DIEŤATKO, vo všetkých štátoch zápdnej Európy premáva nočná doprava za rovnakú cenu ako denná a premáva JEDINE z týchto dôvodov. Tam totiž ľudia nejazdia nočákmi preto, že by nemali auto, či nemali na taxík. Takže sa láskavo zdrž komentárov na témy, o ktorých nemáš ani šajnu.
myslis ze ND cestuju len ozrani? co napriklad taky ja, co nepijem ale proste dennu dopravu nestihnem... kolko ludi zase (vratane vodicov) robi neskoro do noci a nestihaju dennu dopravu... nie kazdy clovek co ide ND je ozran...
ked sa priznam, neviem si predstavit ako to bude fungovat.. myslim ta zdruzena investicia ZSR a NDS ...
.
mesto totizto nejako stale nedalo vediet ako si predstavuje napojenie useku safko - bosakova s tym co sa ma postavit v ramci TEN-T projektu filialka...
.
ostatne hodne podrobne je cely projekt filialka rozobraty tunak..
. http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=44271
.
mimo samotnej zeleznice su tam riesene aj komunikacie ako MUK pri zvaracaku, prelozka II/502 aka "racianskej", riesenie tomasikovej, napojenie nobelovej a cernockeho na raciansku, riesenie MUK pri letisku (kde mi vadi, ze nebude rezerva na rozsirenie dialnice na 3+3), riesenie zastavok filialka, centrum, petrzalka centrum, nivy...
.
nejake vycucnute veci su aj tu ..
. http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=63
.
ale v podstate nic ohladne NDS ..
A ty si myslis ze stat alebo DPB su charitativne organizacie?To ze sa nema jazdit pod vplyvom alkoholu je predsa samozrejme.A DPB ani stat nebude preberat na seba ulohu vychovavatela a davat pomaly zadarmo jazdu nocakom len aby zabranil jazdit nad3banym debilom.A tento tvoj argument vobec neobstoji.Som zvedavy v ktorom inom state jazdia nocaky za symbolicku cenu len kvoli tomu.Nebud smiesny.A suhlasim na 100% s politikou DPB v tom,ze ked ludia maju prachy na zabavu a alkohol nech si zaplatia aj jazdu nocakom.Prieskum nakoniec hovori sam o sebe.Howgh. ?
Dnes ráno ( 1.11.2007 ) som cestoval električkou č. 8 z Ružinova s odchodom 6 27 z východzej zástavky na Hlavnú stanicu. Bol to voz 7124. Za zastávkou ,,Vazovova,, vodič zastavil pred výhybkou a otvoril predné dvere, že ide prehodiť výhybku. Keď vyberal výhybkove železo niekde spoza sedačky vodiča, nastal skrat...iskry lietali až po plafón jeho kabínky a rana dakde zo strechy električky. To bolo 6 43. Všimol som si že zo strechy dopadol na protiidúce koľajisko kus porcelánového izolantu. Motory eliny asi na 5 sekúnd stíchli. Vodič s kľudom holanďana bez reflexnej vesty vyšiel von a prehodil si výhybku. Keď nastúpil, zase odložil výhybkove železo za sedačku vodiča, zavrel dvere a pokračoval na Hlavnú stanicu . Tam so vystupoval, tak ma zaujímalo, čo mu to z tej strechy rozbilo. Za zberačom asi 2 metre by mal byť porcelánový izolant ( aspoň, na iných vozidlách toho typu,tam boli ). No tu už žiadny nebol, ba dokonca ani kábel, ktorý mal na ten izolant byť prichytený z vrchu tam už nebolo vidno. Na tento stav sme viacerí cestujúci vodiča upozornili. Ja som potom bežal na vlak, takže neviem, či vozidlo odišlo do dieľne na poruchu, alebo s ním vodič ďalej jazdil. ?
také automaty majú napr. v Hradci Králové, kde automat v obchodnom centre FUTURUM (ostatné sú pri Adalbertine, pri hoteli Alessandria a na Benešovej triede) má asi najväčšie využitie a niekedy sa stáva, že je nutné trezory v ňom vyprázdniť aj dvakrát do dňa... platiť sa dá samozrejme bankovkami a mincami...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
33ka je dnesna 43 ale viem ze kedysi chodila az na Safranovu...