Neviete mi povedat ci sa zmluvou o preprave osob podla §12, ods. 1 zakona 168/1996 Zb. mysli v DPB Prepravny poriadok a Tarifa, alebo snad nejaky iny zazrak?
mam jednu otazočku nevie nahodou niekto kto včera t.j. 31.10 pred 11 00 fotil na svetelnej križovatke karadžičova zahradnicka v tej rychlosti ako som nou preletel som mu nestihol zakivať
A kde tie foto budu zverejnen
"Výstavba NS MHD by mala začať v Janíkovom dvore, na juhu mestskej časti Petržalka, v smere na sever. Počas výstavby sa ukáže či je potrebný variant výstavby dočasnej električkovej trate zo Šafárikovho námestia do Petržalky,"
aby sme potom nedopadli ako Poliaci - stavali diaľnicu z obidvoch strán a keď sa mali stretnúť, bola medzi nimi vzdialenosť 5 km ?
"Trolejbusy by mohli podľa ZDS premávať napríklad z ulice Mlynské nivy cez most Apollo k Technopolu, potom po Panónskej ulici a Novom moste na Hodžovo námestie v centre Bratislavy."
Ak sa dobre pamätám, to, aby cez Apollo išli Tbusy do Petržalky, to už niekde bolo navrhované, ale magorstrát to nedal medzi priority či neodhlasoval vybudovanie alebo niečo podobné...
Ale ťahať Tbusy od Technopolu po Panónskej sa mi zdá dosť divný nápad...
Aj keď Dunčo by sa potešil ?
Mám zvážené. Pokiaľ chce DPB ruku v ruke s magistrátom odo mňa 44,- SKK za prepravu jednej osoby v nočáku, nepotrebujem takú dopravu, nech ju zrušia. Jede mi o peniaze, ide mi o princíp. Predpokladal som, že tak, ako je to v civilizovaných mestách, sa nočná doprava zabezpečuje preto, aby sa znížili jazdy IGK pod vplyvom alkoholu, nie preto, aby sa na tom vyryžovalo.
ked sa budem chciet dostat v noci domov a nebudem mat 22 korun na hodinovy listok (aj ked cesta domov mi netrva viac ako osem minut:/) nahodou ma v nocaku chyti revizor vyhodi ma z neho a ja ked sa budem snazit dostat pesi domov a niekto ma prepadne tak mozem zazalovat dpb za ublizenie na zdravi? ? ?
Ak by som každý deň cestoval 4 x 30 minút, tak si asi kúpim električenku nie? Mne sa také lístky hodia práve preto, že do BA chodím občas a v peňaženke mám cestovné lístky takmer všetkých MHD v ČR a SR, tak načo ich mať viac, než je nutné?
S499.1023