Reply on: Peon #88597:
uz niekolkokrat som volal na dispecing, ked nesla L20 > 5 minut. vzdy mi boli schopni povedat kde v prdeli ten voz je, raz som ich sice musel uistovat, ze som si spravne pozrel CePo, ale potom zistili, ze zalozak pojde, no az nabuduce kolo...takisto som zistoval preco nesla L28 (naburala) a preco nejde namiesto nej napr. DD ZV (hradil L32 a ine ZV nebolo)...
A ked sme pri tom plateni sukromnych dopravcov tak ty by si potom mal každy podnik èi obchod a potom kludne bude stacit aj 30 minutovi interval na každú linku

kri
Nikde som nepovedal, ze EUBA treba vylucit z analyzy obsluznosti uzemia.
Ok, ja si len neviem nastavit latku, co sa tyka ocakavani od DPB a mesta, t. j. ci sme uplni chudaci, alebo stredni chudaci alebo priemer? Vidim teraz, ze sa tu napriklad ide dbat, aby studaci mali taky komfort, aby ich to nemotivovalo pouzivat auto.
Aky komfort mam teda pozadovat pre seba? Mozem aspon pozadovat, aby bol zabezpeceny spolahlivy prestup medzi L88 a L83 a zosynchronizovane intervaly medzi L95 a L83? Ci to je pre "uplne chudobne" mesto už drahé? Alebo pri obyvateloch mesta sa automaticky rata s autom a pri studakoch je este nadej, ze znesu aj MHD? Tak?