Takému marketingovému nástroju, ako je uplatňovanie novej CI na staré vraky (predviedla pred pár rokmi bez úspechu Zločinecká Spoločnosť) sa hovorí už nejakých sto rokov Potemkinova dedina. Z marketingového hľadiska je to absolútny nezmysel, keďže zákazníci to budú vnímať ako podvod a dopadne to tak, že až niekedy dôjde k ozajstnej zmene kvality poskytovaných služieb, bývalí zákazníci tomu neuveria. Aplikácia nového loga má zmysel JEDINE súčasne s novou kvalitou, inak je to trestuhodne premrhaný potenciál. Preukázal si, že marketing je ďalšia oblasť, ktorej rozumieš tak, ako šoférovaniu (čiže vôbec) a chceš do nej kafrať.
Nie tak 25Trka by bola dakde v meste na uplne inej linke a na 32 by boli asi len 2... Tak ako je to aj teraz na 33... par ich je na linke ostatné sú inde a neplnia svoj účel... Ináč ma napadlo už dávno čo dakto povedal z predstaviteľov ,že načo sa kupovali 25Trky... Povedal ,že sa kupovali len na to aby sa otáčali dole na naftu a ,že sa zbytočne vyhodili peniaze (Tuším to bol Záhradník) ... Zabudol na to ,že by sa tam nemali ako dostať jedine by tam museli ostávať... ? Hlavneže býva na DD...
Ike