Ako zobojsmerníš Kamenné námestie keď naproti v smere na Jesenského/Nám.SNP sú dve koľaje - vnútorná pre 4,11,14,17 a vonkajšia pre 1? Skôr by som zrušil tie odbočky pre L13 pred Nám.SNP a na Kamennom pre 1 na Nám. SNP a tam postavil nástupné ostrovčeky - obidve zastávky by sa volali Kamenné námestie a triangel zastávok by dopĺňala zastávka nám. SNP v mieste pred semaforom ešte spoločný s autami. Tým pádom by električka zastavila na zastávke, kde by vyčkala prípadne na voľno a nie ako teraz L13 pred Nám. SNP - stojí na križovatke a potom ešte aj na zastávke, detto pre L1,4,11,14 a 17, len ide o Kamenné nám.
Obmedzuje v prvom rade vyhláška a to, že sa nikomu nechce, pretože sa nedá. Krátkych zastávok je naozaj minimum, tie čo spomenul fobust, plus tie tri čo som ešte ja.
Čiže potom tú trojičku neobmedzujú vyhlášky, ale samotné dĺžky našich nemožných zastávok (o ich polohe nehovoriac). Keby zastávka Nám. Ľ Stúra bola pred výhybkou tak trojička by sa tam zmestila a nevytŕčala by do križovania s odbočkou na nábrežie. Detto aj na Vazovovej pre linky 3,5,11 smer Rača sa zmestí jedna dvojička a poza ňu sa hrnú gumokoly aby stihli na Račku zelenú aj za cenu,že dakoho prejdú, často kašlú na to, že elina tam už stojí a ľudia nastupujú/vystupujú...
K teme zastavok jedno soto riesenie v centre:
- obojsmerne zastavky Kamenne namestie a Nam.SNP (prva potencionalne problem - netusim kde)
- nova zastavka Hviezdoslavovo namestie (oproti sucasnej zastavke Jesenskeho; tam kde stali historicaky pocas Dni Bratislavy)
- zrusenie Jesenskeho (smer L.Stura) a Nam.L.Stura
- premenovanie Jesenskeho (smer Kamenne namestie) na Hviezdoslavovo namestie.
Vyhody:
- lepsi pristup k Trescu (babky ocenia); vyhodne aj z hladiska dalsej vystavby na Kamennom namestie
- zastavka Hviezdoslavovo namestie - priama vstupna brana do centra BA
Samozrejme, je tam zopar problemov, ale bolo by to asi lepsie ako teraz.
pokiaľ sa dobre pamätám, tak pár rokov dozadu som čítal, že na Radlinského (+/- pred daňovým úradom) sa má spraviť nejaký nový prestupný uzol a tým pádom by zrejme tie zastávky zakapali... btw ale tento plán zrejme už skončil na smetisku dejín...
Už to prezentoval jeden chlapí, že STU by som spravil obojsmernú ale na ulici Imricha Karvaša pre linky z Hl.st a Vysokú posunul pred STU - Strojnícka Fakulta. Súhlas
kto v súčasnosti chýba mhd? vodiči... takže reálne ti ostáva X ľudí, ktorí šoférujú - je problém, aby títo, čo existujú viedli 3 vozne namiesto dvoch? čo je pri rovnakom počte vodičov automaticky vyššia kapacita... redukcia CP predsa bude tak či tak...
Ešte nikdy sa mi nestalo,že druhé vozidlo na zastávke otvorilo aj keď si to mohlo dovoliť, proste nikdy. Na Kamennom námestí kde je to treba ako soľ lebo na Mariánska je už menšia tak neotvorí a neotvorí. Tie trojičky by ale uvoľnili šoférov na trolejbusy (203,206,207,209) a autobusy (66,iné...)
Kedy, to neviem, ale raz to budú musieť spraviť. Asi tak ako si povedal. Technická univerzita a Americké nám. v jednom smere by mali ostať, čo mi nepríde tiež vhodné, pretože električky budú mať v jednom smere o zastávku viac.
Vlastne, bolo by treba prehodnotiť celú sieť zastávok, to sú už však šotofantasmagórie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Problémom je tam Karlovka a Mladá garda, kde vlastne ani ja sám so sebou nesúhlasím, takžeto neber vážne.