Prave sme s Turbom dokoncili priebeznu obhliadku prestavby Vajnorskej ul. a skonstatovali sme nasledovne:
- Trabusti si tam zabudli par rukavic
- Jeden autickar mal smolu a skoncil s odtrhnutou napravou, asi si nevsimol jamu
- Cakaju nas elegantne nove vyhybky v style Radlinskeho, kde prvotny polomer odbocenia je vacsi a postupne sa zmensuje, takze to bude pravdepodobne menej sekat. Zbavime sa ale unikatnej symetrickej vyhybky, co nas dvoch nesmierne serie.
- Trabusti si tam zabudli par rukavic
- Jeden autickar mal smolu a skoncil s odtrhnutou napravou, asi si nevsimol jamu

- Cakaju nas elegantne nove vyhybky v style Radlinskeho, kde prvotny polomer odbocenia je vacsi a postupne sa zmensuje, takze to bude pravdepodobne menej sekat. Zbavime sa ale unikatnej symetrickej vyhybky, co nas dvoch nesmierne serie.
Papyr
Inac v Prahe jazdia:
metro - stare i modernizovane supravy Mytiscinskij 8171, nove supravy Siemens Adtranz M1
eliny - T3, T3P, T6A5, KT8D5
autobusy - Karosa B731/2, B931/2, B941, B961, C734, Renault CityBus solo a klbovy, Neoplan N4000.
Okrem toho na linkach PID (primestske linky 3xx a 4xx) jazdi skoro vsetko, aj napr. Ikarus 280 alebo Granus... v podstate tu nie su len TAMy, I4xx a Solarisy. Zato Karosa snad nevyrobila typ, ktory by v PID nejazdil.