Reply on: Ike #85713:
Čiste podľa mňa nešlo o náhradu kĺbových autobusov, šlo len o to aby potešil oko laika pohľad na nový nízkopodlažný vehikl. 12metrový by bil do oka každému,že je to podfuk, tak sa kúpil 15metrový ktorý na oko a ešte podporený vyhláseniami o náhrade za kĺbové vozidlá a samotným vyradením Ikarusov 280 sa tým "naozaj" stal (100x opakovaná lož sa stáva pravdou). Vtedy najvýraznejší argument prečo sa nekúpil 18metrový bol,že je na plynový pohon a zrazu nevadí,že SOR neni vôbec na plynový pohon? Potom vec č.2. bola,že svojho času pred 9/2005 boli najčastejšie ohlasy na premávku sólo busov na L50, čo sa malo riešiť nakúpením nových kĺbových vozidiel, ktoré by v tom prípade šli v prvom rade na L50. Teoreticky keby sa zmeny podľ auditu nevykonali na L50 by premávali stále krátke vozidlá. Teraz by sa malo tlačiť na DPB nech kúpi 18M CNG Agoru,keď tak principiálne trvali na tom,že autobus musí byť na CNG pohon.
Peon
Tu v Dúbravke vďaka Dúbravským hodom to v sobotu podľa mňa vyzeralo skôr ako nejaký Deň áut...
Myslím, že by nebolo na škodu, keby označovače CL vo vozidlách boli v ten deň vypnuté alebo zablokované (ako to tu prednedávnom niekto navrhoval). Či bola tu obava, že vlkä by otravovali vodiča, že má pokazené označovače?
Určite sa našlo dosť ľudí, čo o bezplatnej MHD v tento deň nevedeli (na zastávkach ani vo vozidlách som o tom zmienku nenašiel, ja som to vedel z imhd a počul z rádia Viva).
AD NOVINKA - LINKA X22
To ma prekvapilo, to je taký vysoký dopyt cestujúcich medzi DNV a Dúbravkou teraz? Klbáky na 20-ne nestačia?
Zaujímavé, že sa našli vodiči aj peniaze na prevádzku toho. To v sobotu bolo vydané takéto náhle rozhodnutie?
A prečo má mať odchody cca 5-minút pred odchodmi 20-ny? Nebolo by rozumnejšie spraviť preklad (ako na linkách 29 a 43) s následným intervalom 10-minút?