Reply on: Solider #85711:
Chyba bola to,že sa nakupoval kvôli tomu, že bol na CNG pohon. Mali sa nakúpiť 18metrové Solarisy. Vtedy sa nenakúpili 18M preto lebo 15M bola aj na plyn, a zrazu nevadí,že SOR neni na plyn? Aké posraté pokrytectvo ? ak chceli a chcú hovoriť o náhrade Ikarusov 280 a 283 a Karos B741 tak potom len 18 metrovými vozidlami! Už aj laici pochopili, že Solaris neni to čo 18 metrový bus, najmň keď zistili,že ráno na L88 je Soláč oveľa viac narvaný ako 18metrový bus. ?
Solider
+ dĺžka
+ rýchlosť. Keďže prototyp asi nemá obmedzovač, troječka ťahá výborne do vysokých otáčok, ale bojím sa, že keď do toho nacpú obmedzovač, tak to bude nudné
+ priestor. Veľa ľudí bolo očarených, vrátane mňa
- kabína. Malá ako trenažér
- klimatizácia. Som zvedavý, ako budú vedené fúkare na hlavu, keďže priestor medzi hlavou a strechou je dosť veľký
- okno. Ak si vodič otvorí okno, tak na cestujúceho pri dverách ťahá a aj na toho za kabínou
- dvere. Predné dvere sú veľké, nemotorné a navyše by sa mi zdalo lepšie, keby boli len pre vodiča... alebo potom zrušiť tie druhé dvere
- vyhrievanie. Predné sedadlá asi nebudú vyhrievané, ale možno tam bude unikať teplo z vodičovej kabíny. Čiže vodič bude vytápať aj cestujúcim
- predné sedadlo. Široké a také nepraktické. Skôr by som tam dal len jedno sedadlo, alebo dvojsedadlo
Autobus vhodný maximálne tak na nejakú 63-ku, alebo 95ku