Lebo celé je to na to, aby sa zvýšili príjmy na VHD. Ak by sa po zavedení toho "koncesionárskeho poplatku" znížila terajšia úroveň dotácie z mestského rozpočtu, tak by vôbec nemuselo dôjsť k cielenému stavu. Preto by to bol podvod a zbytočné, ak sa nezachová súčasné dotovanie z mestského rozpočtu. Celé je to myslené ako doplnok, nie náhrada.
Kto vlastní SOR? A kto je blízky vedeniu mesta (SDKÚ-DS)? Odpovedal si si na svoju otázku? Tak je to jasné. Čo myslíš, prečo škrtli 6 ks 25Tr a miesto nich kúpili krpaté SORy? Však musia dať "kamošom" zarobiť. A obávam sa, že ak aj bude tender na 18 m busy, tak bude šitý na mieru. Osobne je mi to jedno, ak sa ten klobásový SOR osvedčí v premávke a kúpi sa aspoň 100 takýchto klobás.
Re Mike: Tú kontrolnú stanicu by mohli rozložiť vo vozovni s výjazdom orientovaným rovno do ohrady. Ale tiež sa bojím, aby sa neorientovali len na autobusy PAL a DAL.
Ako pisal pantograf vo dispecerskom fore...tak do SAD busu niekde v Kysuckom Lieskovci narazil kamion. Je mozne, ze sa v buse viezli aj deti. Ceska vodicka kamionu, ktora do busu narazila je vraj vazne zranena. ?
V SE boli 12.09.2007 zabavené technické preukazy dvom autobusom SAD TT za tech. stav. Už sa nemôžem dočkať kedy sa začnú kontroly v BA, dúfam, že čoskoro.
Ďakujem za Tvoj príspevok za seba ako aj za kolegov. Chcela som sa stať vodičkou autobusu, ešte keď som nastúpila na strednú školu. Splnilo sa mi to až po tridsiatke, v období, keď pre podnik začalo jedno z najhorších období (mám na mysli vozový park, antipreferencia etc, etc...). Napriek tomu som vždy chcela, aby sa ľudia a ľudia vzájomne priblížili, aj keď jeden je obsluha a druhý zákazník. Teraz je obdobie ešte ťažšie a ja som sa prirodzeným vývojom situácie dostala do pozície, kedy sa musím zabezpečiť ako zákazník, s vedomím, že viem, prečo veci nefungujú, prečo spolukolegovia mnohokrát reagujú, ako reagujú ...a tak donekonečna. Ale vždy sa dá prispieť - a i keď som momentálne ex-vodič, ak napríklad idem autobusom a čakám na zastávke a vidím, že niekto má problém sa zorientovať vo výlepoch, ponúknem pomoc, ak nejde ZV, vysvetlím, že nemôže stíhať hradiť všetko a pod. A väčšinou je to prijaté s porozumením. ?
Je pravda, že pokým sa určité veci (preferencia, prestárle vozy, vynechávanie spojov kvoli nedostatku vodičov - prečo je, som popísala v inom príspevku) nevyriešia, ako pracujúci človek sa musím zabezpečiť aj inak.Preto bicykel, preto chodenie pešo, hoci aj dva-tri kilometre. A napriek celej situácii som hrdá, že som si svoje trate mohla odjazdiť. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
007