Reply on: Nal Sehel #84739:
To čo si napísal je pravda, ale len k tým dverám by som chcel povedať, že nie su konštruované na to, aby sa o ne oprelo stádo dobytka, neviem prečo ľudia tu v Bratislave sa tlačia do autobusu aj, keď je beznádejne plný a potom sa celou svojou váhou oprú chrbátom o dvere, ktoré sa somozrejme pri systéme ako majú karosy 7xx bezproblémov otvoria, alebo ako pri Ikarusoch 2xx a 4xx, TAM BUSoch vyvalia a ľudia sa samozrejme začnú sťažovať, že DPB zanedbáva údržbu (aj keď niekedy to tak je) a bla bla bla.......A skoro na všetkých dverách (ak to odtiaľ nejaký dobrák nestrhol) je vycapené, že je ZAKÁZANÉ STÁŤ V PRIESTORE DVERÍ!!! Somzrejme väčšina cestujúcich to má vysoko niekde. Tak potom sa nemáme čomu čudovať...Aj, keď je jasné, že nie každému sa chce čakať 10min na ďalší spoj.
Kami
Zazil som tento rok 2 pripady:
1. na vrakose nesla motorovka tak si sakra daval pozor na brzdy (a v ceste nebol ani ziadny horsky prechod)
2. na rovnakej trase autobus s retarderom - vodic vyuzival neutral na dosiahnutie vyssej rychlosti, rychlost reguloval retarderom.