d3k0: slovnaft sice prestupnym uzlom je, ale nie neak vyznamnym.. tam je pohyb cestujucich vyvolany viac tym ze tam mnohi pracuju... a z pod. biskupic sa v sucasnosti do krasnian dostanes rovnako na pazu ako keby 74 ani vobec nebola (citelne pod hodinu to v sedle urcite nezvladnes ani kombinaciou 70, 74, elektricka)
PS: pri uprave tras ktore som vymyslel pri tom istom ako bolo zrusenie 74 by bol aj mimo spicky priamy prestup zo 70 na 201... 67 ako vhodnu alternativu spojenia na trolejbus velmi nepovazujem vzhladom na tristvrtehodinovy interval medzi spojmi v sedle a cez weekendy... (zo zastavky hronska vlastnymi nohami na opacny koniec biskupic prejdem za 15 minut)
PS: pri uprave tras ktore som vymyslel pri tom istom ako bolo zrusenie 74 by bol aj mimo spicky priamy prestup zo 70 na 201... 67 ako vhodnu alternativu spojenia na trolejbus velmi nepovazujem vzhladom na tristvrtehodinovy interval medzi spojmi v sedle a cez weekendy... (zo zastavky hronska vlastnymi nohami na opacny koniec biskupic prejdem za 15 minut)
kockac
To skor by som obnovil rychlikove linky z Dubravky, lebo odtial nejde nic, co by nestalo pri kazdej vrbe; s vynimkou 63, ale ta je pre vacsinu ludi asi troxu od ruky.
Ad prepravne naroky: Myslim, ze Si ma pravdu, prepravne naroky su mensie. (Po mojej dnesnej rannej jazde to neznie moc pravdepodobne - plna 21 a potom plna 204...).
Ale riadne by ma zaujimalo, ako moze byt na zast. Zaluhy 63 z Lamaca +1 (teda skor) a 30 z toho isteho Lamaca -5? Ved je to ta ista trasa, nie?