Reply on: hoppusmark #84590:
Samozrejme že na Düwagy sú aj podvozky pre rozchod 1000 mm a myslím si že by sa dali zohnať. Ale tamtie vozy pre BA sú nezmysel. Sú úzke iba 2,3 metra, nevyužívajú profil trate, sú konštrukčne aj morálne zastaralé (výška podlahy je ešte vyššia ako v T3). Sú to vozy ktoré sa vyrábali do roku 1992 (!!!) bohvie prečo a teraz sa ich Viedeň zbavuje. Ale vyradiť relatívne mladé električky je blbosť, preto ich predávajú. Neviem či mali od výroby odporovú stykačovú výzbroj, každopádne boli prerobené (aspoň niektoré) na polovodičove. Ale pmätám si súpravy E6+c6+T+c6+E6. To bola teda jazda...
Mike
2. Má to inú šírku skrine, teda od nástupišťa by tam bola medzera o schod, ale zasa tam je ten dolný vysúvací, to by nemusel byť problém. Rozchod majú ale 1435 a to by u ás xelo nové/iné podvozky, čo by investíciu navýšilo.
3. Neviem si predstaviť, čo by na takú "kabínu" hovorili naši vodiči ?