Reply on: 007 #84466:
Počkajme si na prvé väčšie kroky a potom môžeme diskutovať.Ak sa splní aspoň tá veľká obnova vozového parku, tak bude reálne, že sa to pohne ďalej.
Ale ten článok je naozaj dobrý, je tam jasne pomenované, kde sú problémy a čo sa musí zlepšiť.. Som rád, že Záhradník chce ako prvé riešiť financovanie.. Ten problém s VÚC predtým ešte nikto neotvoril... Už len tých 17 miliónov od DPB pre VÚC každý rok je zarážajúcich.. Pritom VÚC neposkytne za to mestu ani DPB žiadnu protislužbu, neopraví ani meter cesty v Bratislave a nekúpi pre DPB ani jeden autobus..
richardhudec
mali by sme byt radi, keby aspon jednotlive trakcie zjednotili natery...
elektricky - nater ako K2S, T6A5 3. generacie, T3AS
trolejbusy - na 14 a 15Tr sa podla mna moc nehodi nater ako maju 25Tr, takze tam by som ponechal sucasny, pripadne LBC.......LBC vsak berem len ako mestsku reklamu...nater 25Tr uplne schvalujem...
autobusy - ikarusy a sory maju celkom fajn nater...TAMy dlhe by som dal vsetky LBC a kratke by mohli byt vsetky na reklamy, pripadne aplikovat klasicky ikarusovsky nater (samozrejme myslim raz 4xx)...................co sa tyka plynovych autobusov, ide o celovozovu reklamu, z ktorej ma DPB peniaze...objednavatel je SPP, ktory si aj zvolil ako ta reklama bude vyzerat a kedze neporusuje zjadne zasady, tak DPB nemal preco povedat nie, lebo argument je to skarede nie je asi moc vhodny...a ja proti SPP reklamam nemam nic...teda ak nebudeme mat vsetky vozy plynove...:D