Celkom chápem, že tá novinka asi pár ľudí z DPB vytočila. Lebo určite sa tam nájde pár zanietencov, ktorí sa snažia z toho hovna, čo majú v garážach, upliesť bič v podobe slušnej výpravy. A majú len dve možnosti - vypraviť vrak alebo nevypraviť nič. Na nové vozidlá nedostali peniaze už roky a W. a spol. nemôžu ísť ukradnúť zlatý poklad, aby ich mali za čo kúpiť. Nepopieram, že svojím dielom sa na stave vozidlového parku podpísala aj úroveň údržby v DPB, ale uvedomme si, vážení, že takmer dvadsaťročné črepy sa už musia rozpadávať pri akejkoľvek údržbe. Súčasný stav vozidiel nemá korene na Olejkárskej, ale na Primaciálnom námestí.
Povedal by som, že je to o firme. ?
Re #83699 xpucmo: Takže modrá mafia úraduje. ? ? ?
Inak prečo 204, výjazdy, dojazdy nepremávajú po svojich trasách, keď im v tom nič fyzicky nebráni? A inak ako sú počas výluky robené prejazdy z 203 a 208 na 212? ?
Síce neviem presné pomery, ale aj nejakí tí cengáči odchádzajú (tuším 20 ľudí). Takže neviem neviem či budú môcť sťahovať práve od nich na autobusy. Ďalšia vec je či oni sami chcú. Keby chceli, tak sa hrnú a netreba ich ťahať. Bol by nedostatok vodičov tramvají a nie autobusov.
No, mapa presne zodpovedá tomu, čo je na nej napísané: Rozvoj trolejbusovej dopravy v Bratislave podľa 3. variantu plánu územného rozvoja. Spomínaný variant bol predstavený v roku 2001. Nemá zmysel robiť aktualizáciu PRÁVE TEJTO mapy, lebo to by už nebola mapa podľa 3. variantu plánu územného rozvoja - ten už je historická záležitosť.
Čo zrejme pribudne bude aktualizácia iných máp.
Modernizáciou vlnitého plechu na maskovaný vlnitý plech sa životnosť predĺžila a tuším konkrétne o 15 rokov. Takže o päť rokov by mali prvé K2Sky ochutnať autogén. Som zvedavý čo ich nahradí. Ale asi nič, bo pôjdu ešte raz do žumperku na ďalší upgrade. Teda možno...
zakaznik