INFORMAČNÉ LINKY DOPRAVCOV
1; Slovak Lines
Re #83637 Peon: Prevčerom ma "dojala" ich informačná linka 0900... Ja (ich občasný zákazník) potrebujem zistiť niečo ohľadne čipových kariet a cestovného a za to mám platiť 18,-Sk/min v minútovej tarifikácii? Najskôr to zdvihla nejaká nekompetentná osoba a keď jej po tápaní konečne došlo, že mi má dať k telefónu kompetentnú kolegyňu, dokopy som za celý hovor zaplatil cca 140,-Sk. ? Lepšie je preto sa informovať osobne na ASMN pri okienku...
PS: Údajne je autobusmi Slovak Lines povolené cestovať aj vrámci Bratislavy (aj na cash aj na kartu), aspoň tak mi povedali pri okienku č. 2 na ASMN.
2; Železničná spoločnosť Slovensko
Ich non-stop infolinka (z mobilu cca 4,50,-Sk/min, z pevnej linky ešte výhodnejšia) 18 188 je chápaná zrejme ako verejná služba.
3; Dopravný podnik Bratislava
Tú informačnú linku 5950 5950 aj niekto využíva? Aké informácie napríklad tam DPB poskytuje? Nikde som nenašiel, kedy tam sú k dispozícii (pochybujem, že non-stop). Na tej linke neslúžia dispečeri, že?
Ja som tam zatiaľ ešte nikdy nevolal, preto sa pýtam. Ak ste tam volali, akú ste mali skúsenosť a čo ste sa pýtali?
4; Kordis (IDS JMK) – Brno
Automatická hláska umožňuje zvoliť si jednu z možností a od pracovníka si dať napr. vyhľadať spojenie (MHD vrámci mesta aj IDS v okolí, aj ich odchody), dostať odpoveď na otázky ohľadne tarifu a prepravných podmienok, podať sťažnosť, straty a nálezy či získať iné informácie. Tarifikované je to iba ako hovor na pevnú linku (pre nás ako hovor do ČR na pevnú linku).
Čo myslíte, keď sa tu konečne spustí tá „ozajstná BID“, dočkáme sa aj my takejto výhodnej informačnej telefónnej linky?
1; Slovak Lines
Re #83637 Peon: Prevčerom ma "dojala" ich informačná linka 0900... Ja (ich občasný zákazník) potrebujem zistiť niečo ohľadne čipových kariet a cestovného a za to mám platiť 18,-Sk/min v minútovej tarifikácii? Najskôr to zdvihla nejaká nekompetentná osoba a keď jej po tápaní konečne došlo, že mi má dať k telefónu kompetentnú kolegyňu, dokopy som za celý hovor zaplatil cca 140,-Sk. ? Lepšie je preto sa informovať osobne na ASMN pri okienku...
PS: Údajne je autobusmi Slovak Lines povolené cestovať aj vrámci Bratislavy (aj na cash aj na kartu), aspoň tak mi povedali pri okienku č. 2 na ASMN.
2; Železničná spoločnosť Slovensko
Ich non-stop infolinka (z mobilu cca 4,50,-Sk/min, z pevnej linky ešte výhodnejšia) 18 188 je chápaná zrejme ako verejná služba.
3; Dopravný podnik Bratislava
Tú informačnú linku 5950 5950 aj niekto využíva? Aké informácie napríklad tam DPB poskytuje? Nikde som nenašiel, kedy tam sú k dispozícii (pochybujem, že non-stop). Na tej linke neslúžia dispečeri, že?
Ja som tam zatiaľ ešte nikdy nevolal, preto sa pýtam. Ak ste tam volali, akú ste mali skúsenosť a čo ste sa pýtali?
4; Kordis (IDS JMK) – Brno
Automatická hláska umožňuje zvoliť si jednu z možností a od pracovníka si dať napr. vyhľadať spojenie (MHD vrámci mesta aj IDS v okolí, aj ich odchody), dostať odpoveď na otázky ohľadne tarifu a prepravných podmienok, podať sťažnosť, straty a nálezy či získať iné informácie. Tarifikované je to iba ako hovor na pevnú linku (pre nás ako hovor do ČR na pevnú linku).
Čo myslíte, keď sa tu konečne spustí tá „ozajstná BID“, dočkáme sa aj my takejto výhodnej informačnej telefónnej linky?
Ike
1) Kiez by TOTO boli najvacsie problemy DPB
2) ich sluzby su na tom tak, ze ak by take mal aj dpb, bol by som si ochotny priplatit 30 SK... to je jeden ricman hore-dolu