sorry, ale toto si zaklincoval... uplne protiargument na stavbu metra... a tunel sitina? radsej ho mali tahat otvoreny do kopca priamo cez kopec Sitina... ?
este som nebol ani na druhom stupni ZS a bolo mi jasne ze estakada je to najnudzovejsie mozne riesenie (napr dialnica D1 v PB)
Nevyrývaj, domy pod Nuselským mostom Klementa Boholesa stáli omnoho skôr ako Nuselský most Klementa Boholesa. Rok som tam býval a bývalo sa mi tam veľmo dobre. Sociálne bývanie je v Prahe úplne inde.
Těžko, Anežko. Ty si nejaká dedinská pipka s trvalým pobytom v okrese Kysak, čo ide teraz študovať na VŠ kockohlavú a máš na začiatku svojho pobytu v hlavnej dedine SR pocit, že sa za to musíš hanbi't a tváriť sa ako rodená Bratislavčanka ? ? ? .
Símtě, 810sdx je tady největší odporník mj. i přes autobusy. Já taky nemám Slintelisy rád ale z naprosto jiných (a myslím si, že racionálních) důvodů, ale 810sdx tady nepřetržitě plácá hovadiny v oblasti praktické aplikace zákona o provozu na pozemních komunikacích, ekonomie a řízení dopravního podniku a teď už i o technice autobusů.
Ad Re #83192 S499.1023: A tam si si zmeral, že ulička v Soplarise je o viac ako 5 cm širšia ako v Slintelise?
Re #83197 m@rtin: Chlapče, Ty si asi V ŽIVOTE okrem predvádzacej jazdy s nejakým porúchaným kusom v BA v Slintelise nesedel a v živote si nešiel Ik280 hore Pražskou. Tvrdiť, že Ik280 (preslávený rýchlosťou 20 km/h a kúdolmi sadzí z výfuku) ťahá do kopca lepšie ako Slintelis, môže len absolútny idiot. Však proste povedz, že sa ti Slintelis nepáči a budeš bojovať za to, aby v BA radšej neboli žiadne nové vozidlá ako Slintelisy.
Navyše výhľadom z električky sa bude pri každej jazde kochať tak 10 minút, zatiaľ čo ten negatívny pohľad budú mať všetci okolo idúci a okolo bývajúci 24 hodín denne.
Aby bolo jasno, my tu estakádu nezavrhujeme kvôli mizernému výhľadu z okna električky, to je ten najnepodstatnejší detail. My ju zavrhujeme z z úplne iných dôvodov:
- vieš si predstaviť, čo bude POD estakádou? (najmä v okolí jej pilierov)
- vieš si predstaviť ten "výhľad" z okien priľahlých domov?
- vieš si predstaviť celkové prostredie, ako to tam bude vyzerať
- máš pocit, že električka na estakáde bude akokoľvek atraktívna pre cestujúceho? keď kvôli nej budú musiet robiť niečo, čo v BA nemá obdobu - šplhať sa eskalátormi/výťahmi do výšok na zastávku, a zasa z nej zliezať dolu...
A nakoniec - doteraz si tu nepovedal ani jedinú výhodu, ktorú by mal estakádny variant oproti iným, takže ešte raz - čo by priniesol? Ja tvrdím že akékoľvek jej výhody sú dokonale a niekoľkonásobne prekryté jej nevýhodami.
1. Hovorim o vyhlade z elektricky.
2. Vyhlad z okna nebude problem ak sa to postavi esteticky.
3. Ked tam niekto postavi mur, tak to treba riesit s nim a nie kvoli tomu zavrhovat estakadu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
este som nebol ani na druhom stupni ZS a bolo mi jasne ze estakada je to najnudzovejsie mozne riesenie (napr dialnica D1 v PB)