Taka tabulka asi nie je, len 810ZSSk sa pytal ako by vyzerala pre taky pripad... ale inak podobna (akurat v dodatku je SAD + MHD) je pred Patronkou v smere z mesta
Najlepšie sú tie diskusie k článkom o Solarisoch... Všetci diskutujúci sa cítia byť vyštudovanými expertami na autobusy a dovolia si hodnotiť Solarisy ako lacné poľské shity...
Ale nikto si to najprv neoverí, nezistí informácie o firme Solaris a hlavne nevie, do koľkých krajín už Solaris vozidlá dodal.. A hlavne krajín západnej Európy..
A ten iný už vodičov bude mať?
Re #82527 810zssk: Tu to bolo napísané dobre.
Re #82529 810zssk: Tu nikto o zrušení žiadnej dopravy nepísal.
Re #82538 Papyr: Kruháš skutočne NIE JE všeliek. Aj nad kruháčom v PO pri Bosákovej banke čoskoro zaplačete.
Hehe, nejaký novoplan. Počas tejto uhorkovej sezóny je každy drb dobrý. Keby horel Citelis, alebo SOR, tak to budú horiace Citelisy a SORy. A s tým, že Branko Schindler je hovorca bez praxe v danom odbore, som sa už zmieril, aj s tým, že nevie presne, o čom hovorí.
Dobre, ale v hoppusmarkovom prispevku ide o sumu 197milionov len za vypracovanie projektovej dokumentacie, ak som to spravne precital v tuto neskoru hodinu. ?
Tu už niekomu fakt asi d.be? 197 mil. bez DPH na ten blbý krátky úsek zo Šafka po Bosákovu???? Mám pocit, že niekomu z toho pôjde minimálne 50 mil. do vačku... ☠
Ved ja som prave pisal o zakopani celej krizovatky, nie o podjazde - teda to co je teraz hore by slo dole! (ja viem ze je to nerealne, ale to som pisal uz v prvom prispevku)
Som presvedceny ze zakopanie elin by tam malo minimalny efekt. Ked zakopavat, tak v cente.
Rozmýšľaj.. Zakopanie ciest neznamená, že na povrchu potom budeš mať už len zelenú trávu na hranie golfu....
Totiž autá nejdú na Trnavskom alebo Račianskom len na jeden smer, ale oni potrebujú aj odbočiť! A na toto potrebuješ viesť zvlášť pruhy aj na povrchu! Proste ty môžeš zahrabať pod zem 2 pruhy, ale minimálne jeden v každom smere musí zostať na povrchu, aby tie autá mohli odbočiť aj do iných ulíc...
A medzi domami na Šancovej máš dosť veľké obmedzenie, tam ti to nevyjde spraviť 1+2+2+1, takže pod zem by si mohol dať iba 1+1, a to by zas nemalo žiaden účinok...
Ale električka ide len v JEDNOM smere, takže tam takýto problém nie je... Takže tam ti stačí zahrabať koridor pre električky v šírke dvoch koľají...
Okrem toho električka môže ísť pod zem vo väčšom sklone, takže ti stačí kratšia rampa, po ktorej tá električka pod zem bude vchádzať..
U IAD a autobusov musí byť tá rampa oveľa dlhšia!
DPB sio prenajme vozidlá od súkromných dopravcov.. Tak to bolo v novinách, že to povedal Cílek alebo Záhradník (podľa mňa je to blbosť, budú sa škrtať grafikony)..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milannco
http://www.bleskovky.sk/cl/10/166690/Vdaka-Solarisom-pride-dopravny-podnik-o-5-4-miliona-Sk-