Pričom už len prvá výhoda je natoľko postačujúca, že sa pre ňu oplatí trolejbusovú sieť rozvíjať, a to hlavne tam, kde majú zatiaľ dominantné postavenie autobusy(BA).. Dalo by sa argumentovať, že aj elektrina sa niekde musí vyrobiť a znečistiť tým životné prostredie inde, no v meste redukcia exhalátov pomôže viac, ako inde exhaláty z tepelných elektrární prostredie zhoršia...
?
to vážne nemá zmysel. Vieš dobre ako som to so systémom abs myslel (v našich podmienkach jedine 6704).
Aj by som veril tomu, že trolejbus bude mať kratšiu brzdnú dráhu, avšak aj jednouchým pozorovaním si dovolím tvrdiť, že sa trolejbusu darí brzdiť lepšie edb ako podraďovaním motorom.
Na mysli mám nehody, ktoré sa pranierovali v médiách a svojim spôsobom mohli ovplyvniť mienku cestujúcej verejnosti o bezpečnosti mhd - jediná závažná nehoda 6617/I. Ba iné si nespomínam.
Ešte raz a naposledy ?, musí Ti byť jasné, že relevantné argumenty nemám odkiaľ zobrať a vychádzam z toho čo vidím a cítim, na konci dňa som len cestujúci. a je to minimálne tak podstatné, ako akýkoľvek podložený fakt. To som od Teba očakával - uvedomiť si, že v dnešnej dobe je to s prístupmi už trochu inak. ?
To v.19 je tam omylom, ináč to značí aktuálnu verziu BUSE. FIBA2007 sú majstrovstvá svetaž žien v basketbale juniorok, tušim do 19 rokov;-), čo sa konajú aktuálne v Ba. Tie sory ich prevážajú z hotela na zápasy a opačne, na mieste cieľa majú vždy krajinu, ktorej účastníčky vezú:-) Teda videné boli už aj Japan, Lithuania a pod... ☺
ahojte, neviete na čo sú určené sory, ktoré majú vpredu "SLOVAKIA", na boku "FIBA 2007 SLOVAKIA" a vzadu "v.19"?práve som videl asi 2, jeden v blízkosti OD slimák a druhý na nobelovej...?
A ona EDB s pneumatickou ubrzdí viac, než pneumatická samotná? Motorová brzda prípadne retardér brzdy nie sú?A ABS je brzda? A autobus ABS mať nemôže?
A ako si prišiel na to, že trolejbusy mali za 15 rokov 1,5 nehody?
Proste nemáš ANI relevantné podklady ani relevantné argumenty a kafreš.
Snaž sa teda pochopiť a potom sa oháňaj pochopeným.
Re #82336 S499.1023: elektrodynamická a pneumatická, prípadne ABS. Autobusom snáď možnosť elektrodynamickej chýba.
Našim trolejbusom rozhodne zmyselné veci škodiť nebudú. Láskavo sa presuň do inej roviny. Ľudia ako cestujúci sa riadia podľa trochu iných kritérií, pretože k svojmu cestovaniu potrebujú iný balík informácií. Pokiaľ máš v štatistikách 1 a pol nehody za 15 rokov, nie je to argument pre ich bezpečnosť, prípadne výbornú úroveň vodičov ? Nie je to argument proti antiparoháčskym náladám ? Tak ?
Nemyslím si, že to čo som napísal by bola do márijiných gúl volajúca blbosť. A za mak tomu za tie roky nerozumiem, no na rozdiel od Teba sa snažím pochopiť.
Vsiô. ?
Proste trpis tym, cim trpia vsetci aj tvoji spolucestujuci cize si nam neprezradil nic nove. ? Viem co myslis, ale ak by som sa mal denno-denne a pri kazdej ceste MHD nad tymto vytacat a pozastavovat tak asi by som sa zblaznil, najma za dnesnej situacie, ked si proste nepomozes.
Vidis ja si skor vsimam, ktory voz a co sa na nom opravilo. To ma potesi viac.
TV info:
- dnes by mala byt odvysielana reportaz na markize o rozkopavke legionarskej ulice, ktoru museli zacat rozkopavat uz aj pri krizovatke s kriznou...
- dalej by mali televizie ako TA3 a podobne uviest stanovisko DPB o navrate solarisov a ohladom ostatnych veci, co sa tychto busov tyka...
KLF