Nemám dojem, že by moje oči videli X11 medzi Vinohradmi a vozovňou úplne prázdne. Veľa ľudí sa síce presúva peši, ale aj o bus je záujem, a to až taký, že dosť pasažierov stojí.
Sóla??? Kedy si naposledy bol v Rači v čase rannej špičky? To Ti nestačí, že z pôvodnej prázdninovej kapacity zobrali tretinu? Tie kačice v 6-minútovom intervale sú tak-tak únosné. (Ja som cestoval do Rače včera o cca 19.50 a v kačici boli slušne zaplnené aj miesta na státie. Nie, že by sa ľudia tlačili, ale prílišný nadbytok miesta nebol.)
Ten dotazník ma šokoval. Z otázky vyplýva, že vrchnosť uvažuje o tom, že cena bude 40-60 Sk, čiže dvoj- až trojnásobok bežného cestovného. Nuž, pri takýchto cenách môžu vcelku vydarené nové linkovanie spláchnuť do klozetu, pretože pri počte cestujúcich, ktorí budú ochotní takéto cestovné zaplatiť, budú stačiť tak 4 linky a ešte k tomu so SORmi.
Nie. Duobus može mať kľudne aj elektrický prenos výkonu. Podstatným kritériom je, že duobus má približne rovnaké jazdné vlastnosti pri oboch druhoch pohonu. Takže keby mala 25Tr agregát o výkone 200 kW, tak by to bol duobus. Základnou nevýhodou pravého duobusu je, že to stojí takmer toľko ako jeden trolejbus a jeden autobus, pričom ale máš stále len jedno vozidlo ? .
Pozri, psík, daromne si založíš desať nových nickov či poprosíš kamarátku aby napísala. Tvoje myšlienkové pochody "priamy spoj odvšadiaľ všade každý nepárny utorok v poslednú noc mesačného splnu pred jarnou rovnodennosťou, ak je tento súčasne začiatkom školských prázdnin" z toho priam kypia.
V prípade, že na nočné spoje nebude platiť električenka tak napriek tomu, že električenku nemám ? , navštívim GR aj najlepšie plateného tlačového hovorcu, kde im poviem, čo si o nich myslím a to isté aj u dopravno-ekonomického námestoka primáša. Okrem toho to rozmažem v BA novinách.
Själavrak