O tom,že vodiči MHD si nevážia cestujúceho svedčí aj ich názor na cestujúcih v N-linkách : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4833
Keby len tak dakoho zaujímalo kde sa vyvážali opilci a socky, tak nech sa pozre trebars na 13 cez deň dakedy (teraz to už neni také ako cca pol roka späť) alebo 201 ? čiže neni to len cez noc. Inak električkári neviem prečo by pindali na nočné služby. 1. Prilepšili by si finančne (podľ mňa určie musia byť za nocáky príplatky) a 2. určite je menej stresu na cestách cez noc ako cez deň, takže majú voľnú na cestách. Teda skoro, treba dávať bacha na rýchle hlavy ?
P.S.: Kedže neplatia električenky na nočné spoje, nebolo by dobré zaviesť nasledovné?! : Že k cene električenky na denné spoje by pripočítali aj nejakú cenu za nočné spoje a šupli to na kartu aj s tým? Takí čo končia cez noc a majú záujem by to určite kupovali kedže pravidelne cestujú a nemuseli by tak naháňať automat na lístky na nočák (stánky asi ťažko tak neskoro...).
Keby len tak dakoho zaujímalo kde sa vyvážali opilci a socky, tak nech sa pozre trebars na 13 cez deň dakedy (teraz to už neni také ako cca pol roka späť) alebo 201 ? čiže neni to len cez noc. Inak električkári neviem prečo by pindali na nočné služby. 1. Prilepšili by si finančne (podľ mňa určie musia byť za nocáky príplatky) a 2. určite je menej stresu na cestách cez noc ako cez deň, takže majú voľnú na cestách. Teda skoro, treba dávať bacha na rýchle hlavy ?
P.S.: Kedže neplatia električenky na nočné spoje, nebolo by dobré zaviesť nasledovné?! : Že k cene električenky na denné spoje by pripočítali aj nejakú cenu za nočné spoje a šupli to na kartu aj s tým? Takí čo končia cez noc a majú záujem by to určite kupovali kedže pravidelne cestujú a nemuseli by tak naháňať automat na lístky na nočák (stánky asi ťažko tak neskoro...).
Emo
Linky 91/191 sú koncipované ako expresné autobusy, teda nemôžu stáť na každej zastávke.
K tomu Kollárovmu nám.: jednak je to zbytočnosť, tá vzdialenosť sa dá pešo prejsť za 2 - 3 minúty aj s čakaním na semaforoch a jednak by to znamenalo aj isté predĺženie jazdnej doby. To už by sme potom mohli všetky zastávky umiestniť v takej vzdialenosti, lenže o koľko dlhšie by sa cestovalo.