34ku vypravuje druhá kolóna ktorá má 45 kĺbových plynových Karos. Vypravuje ich na linky bez ohľadu na to, či jednotlivé poradia začínajú na jednej alebo druhej konečnej. 93ku si delí štvrtá a prvá kolóna. Poradia začínajúce na Hlavnej stanici vypravuje prvá kolóna, ktorá má 30 kĺbových plynových Karos, preto je možné a pravdepodobné, že sa tam vyskytujú. Ostatné poradia robí štvrtá kolóna, ktorá nemá ani jeden plynový voz, preto sa na nich plynové autobusy neobjavia (s výnimkou ZV, resp. nejakej mimoriadnej udalosti). 68ku robí celú štvrtá kolóna a pokiaľ viem všetky jej poradia začínajú v Petržalke. A ak by aj začínali na Trnavskom mýte, tak pokiaľ ju bude robiť štvrtá kolóna, plyňáky tam aj tak neuvidíš (samozrejme okrem ZV a iných prípadných mimoriadností). Jasné??? ☺
ale keď sa napríklad na 34, ktorá začína na Račku ráno, teda určité vozidlá dostane plyňák tak prečo by sa nemohol aj na 68 nejakú, ktorá začína na Trnavskom?!
dik za tento prispevok, konecne viem kde si ich mozem odfotit a nemusim ich nahanat po celom meste. Nevies taketo zadelenie napisat aj na Ikarusy 283 z 1. a 2. kolony?
Re #80794 810zssk: ja sa tesim ze ich este vobec mozem videt, ked ich stiahnu z premavky, tak uz ich mozno ani neuvidime mam obavy ze ik280 alebo ik283 historicak nula bodov, v DPB sa na historicke vozidla skoro vobec nemysli, ked vidim napr stav SM11 alebo C744 je mi zle. A dufat ze bude historicak z B731/732 v normalnom stave je dost naivne tak isto ako u ik28x
Re #80795 810zssk: nehovorilo sa ze ostraha by mala byt aj na N70, ci novinarske kacice zasa na nieco zabudli alebo zahradnik nevie o com toci?
Re #80830 Ike: co je na slovak lines natere take pekne? sak tie vozy su celocervene a tot vse
Re #80831 Själavrak: to bude asi tym ze tie linky 68 a 95 obsluhuje petrzalka a ta nema CNG plnicku, cize nema ani ziadne CNG busy a tym padom na nich ani jazdit nemozu
Re #80834 Själavrak: zasa vozovna petrzalka, testovane busy sa myslim vypravuju z trnavky alebo juraka a tie tieto linky neobsluhuju
Ale veď pochop, bolo tam treba dať aj odpoveď, ktorá je presným opakom reality A tí, čo za ňu hlasovali, boli asi rovnakí ftipálkovia, ako ten, čo tú odpoveď vymyslel
Hovoril som aj o plyňákoch, Citelisoch, ktoré tu testovali a tak,že na 68 a 95 nikdy nešiel žiadny plyňák a ani nový testovaný bus. A ešte treba dodať, že ak vôbec bude čím natierať ak budú money...
dúfam, že zas obíde linku 95 a bude sa premávať na 88 a 21 ? nikdy som nevidel žiadny CNG Karosu na 95 a ani na 68. Na takej špičkovej 96 som ich za to videl až až. Skôr by sa ekologickosť CNG busov mala využívať na busy, ktoré ozaj sú v "kurze" ako napr. 21, 39, 50, 61, 63, 68, 83, 88, 93, 95 a 98. V podstate plyňáky obchádzajú práve 68 a 95, ktorými cestujem ?
Trakcie by som nemiesal... mohlo by to cele posobit moc monotonne.... ale na busy by som urcite vymyslel nieco ako maju slovak lines... alebo proste bielo-cerveny dizajn...
asi dať klasický červeno-biely ako majú Karosy naše ? teda tie neplynofikované, okrem toho zeleno-žlto-biely náter má Žilina. Minulý rok sa aj ozvali ľudia, pri dodávke Solarisov, že prečo sú vo farebnej kombinácii vhodnej skôr pre Žilinu?! ? alebo mne osobne by sa páčila čierna+žlá alebo čierna+červená. Asi blbá kombinácia, no na mňa to pôsobí. Čierna sa mi fest ľúbi. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Själavrak