variant jednej linky a dvoch klbakov
N93 do Cunova... 2x2x2x17km (2 busy po 2 jazdy tam+spat)
N93 na Jasovsku 2x2x6km (2 busy po jednej jazde tam + spat)
manipulacna jazda 2x2x6km (dva busy tam a spat)
..............................
= 184 + treba brat do uvahy ze klbak ma vacsiu spotrebu
Divoke pocty, ale mam pocit, ze uz viem co znamenaju.
Mas tam chybicku v tom, ze ratas len 3 spoje do rusoviec a nie 6. Ale rozdiel v prejdenej vzdialenosti by mal byt len vo vyjazde druheho klbaku na stanicu. Skor bude asi rozdiel v tej spotrebe a vyuziti vozidiel. Ale to je predsalen otazka na niekoho, kto bol pri tvorbe, ze cim to je.
Prestup bude na tej v poli:) A inak sam som sa tam uz troska pochytil s jednym debilkom. A v kazdej 93 nebude ochranka. To len oni teraz pisu aky su fantasticky ale realita je v mhd vzdy ta horsia. Idu kupit duobusy a kupia tie male sracky nakoniec. tak to bude aj s ochrankou.
Pokial viem, tak len jedna zo zastavok Jasovska je v poli, zvysne dve na strane sidliska - a tam sa aj vykonava prestup. No a netusim, co je na tom nebezpecne vystupit z jedneho autobusu a nastupit do druheho - potom je nebezpecna asi kazda zastavka
Re #80705 810zssk: Dodatocne naklady su vo vyske rozdielu medzi nakladmi na prevadzku klboveho a kratkeho vozu. Okrem toho je kratky voz zivsi ako klbovy (napr. na 37 ma rozdielnu chronometraz klbak a solo). Ked uz N91 s niecim zlucovat, tak s N95 - ak by N95 nestihala chrono pocas vacsich prepravnych narokov (N91+N95 by vyjazdili dve vozidla bez problemov). Potom by sla ale samozrejme N93 rovno do vozovne.
No ved namiesto jednej N93 a jednej N91 by boli dve vozidla na N93... Jediny problem by bol v tom, ze namiesto kratas+klbak by museli byt 2 klbaky...
Tym by ale odpadlo prestupovanie na Jasovskej..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark
Tym by ale odpadlo prestupovanie na Jasovskej..