K novym BUSE:
- preco sa
SLUZOBNA JAZDA
NENASTUPOVAT
zmenilo na
SLUZOBNA JAZDA
...
Povodne to bolo lepsie..
- Na prednom transparente by som ciel Jana Jonasa - VW viac uvital v zobrazeni Jana Jonasa - (logo VW)
- preco sa
SLUZOBNA JAZDA
NENASTUPOVAT
zmenilo na
SLUZOBNA JAZDA
...
Povodne to bolo lepsie..
- Na prednom transparente by som ciel Jana Jonasa - VW viac uvital v zobrazeni Jana Jonasa - (logo VW)
--, jednak som predpokladal, že konkrétne grafické stvárnenie tam je len ilustráciou. tr3mpovu schému som uvádzal len v kontexte grafického stvárnenia. Nikde som predsa nepísal, že na kompletnej schéme požadujem geografickú vernosť, to je absurdné. Na tej "prehľadovej" schéme by podľa mňa o čosi vyššia miera geografickej vernosti prospela, ak by sa to na ňu zmestilo, to je ale iná vec.
Papyr
Trosku ma, ako Presovcana, pobavilo, ze sa tu riesi graficky design tabuliek pre nocne spoje. V Presove totiz je taka corporate identity, ze nieto vozidla bez elektronickych displejov, a teda nie je potreba vymyslat design tabuliek. Ale aj v case, ked sme tabulky mali, boli tabulky pre nocne spoje totozneho vyzoru s tabulkami pre denne linky.
A galiyosha, DPB predsa corporate identity ma... ak mi dojde Ikarus 280 s dierami v plechu, rozpadajuca sa Karosa, vybuchujuci plynak, tak aj bez pohladu na SPZ ci logo dopravcu na bocnici spolahlivo poznam, ze je to vozidlo DPB