Dúfam že interiér nebude horší ako interiér Panťákov ZSSK. Hlavne že dostali exkluzívny blonski náter, ale interiéru dominujú ogrcané smradľavé koženky. A tie súpravy BRKS asi horšie nebudú...
No videl som veru už aj hnilšie u nás. Len nech už sa konečne rozhýbe trh v osobnej železničnej doprave - ja som ochotný prižmúriť aj obe oči ak chcú byť priekopními.
Re #79306 fobust: V akom stave je interiér? Na to, že to budú nejak modernizovať by som nevsádzal.
V BA novniách píšu:
"Poslanci zdôvodnili zrušenie nákupu nových autobusov Škoda Citelis 25Tr zdĺhavým procesom homologizácie nových typov, ktorý by spôsobil, že by ich nebolo možné využívať už tento rok."
Tak tomuto nerozumiem, nebol predsa už typ 25Tr ako taký homologizovaný mniulý rok?
To nezistíš, ani keby si čítal celú diskusiu. Neviem, či sa mi to marí, ale tušim niekto z diskutérov si fandí, že túto jeseň. Ja som optimista, ale až tak blízko by som to zasa nevidel. Oficiálny termín uzávierky zatiaľ neexistuje a v najbližších dňoch ani určený nebude... ?
Ako to bude s listkami na alternativnych vlakovych prepravcov? Budu mat vlastne okienka, alebo pridem tam kam teraz a poviem ze to chcem na vlak danej firmy?
Sorry, necital som celu diskusiu (proste toto sa neda citat, ked za pol dna pribudnu 4 strany diskusie, to by chcelo chat), takze spytam sa - kedy sa ma uzavriet Stary most, kedze som tu u Vladimira take daco zaregisroval?
Dik.
Ak to bude jazdiť čisté, v dobrom stave, presne a za rozumnú cenu, tak ma vôbec netrápi že to má 40 rokov. ZSSK by potrebovala konkurenciu. A navyše, južným ťahom BA-ZV-KE to môže trvať aj kratšie ako hlavným ťahom cez sever. Len dúfam že tam pekne zrekonštruujú aj interiér, aby to nebolo ako na ZSSK zažratá špina...
Odporúčam ísť zo zast. Kooperativa s linkou 21 alebo 210 na zast. AS Ml. Nivy (konečná) a odtiaľ s L88 po zast. Landererova, resp. Most Apollo a odtiaľ peši; podľa toho, do ktorej časti Pribinovej potebuješ ísť.
Nazdar. Nevie mi niekto poradit, ako sa pomocou MHD co najrychlejsie da dostat z Jelenej ulice (nedaleko zeleznicnej stanice) k Pribinovej ulici (nedaleko mostu Apollo)? Nerobim si srandu, fakt to potrebujem vediet a BA nepoznam.
Hej, stále sa vraví že k 1.7. má byť tá komplexná zmena NV. Ale, poznáš praktiky v DPB, všetko na poslednú chvíľu (a to sa nezmení ani keď tu sú p. Záhradkár a Kabelár). Koncepcia aj s linkovaním je už vymyslená, možno sa ešte niečo dolaďuje, ale niekde to viazne, prečo to nemôžu zverejniť už zajtra... Ale očakávaj zverejnenie v najbližších dňoch, snáď... ?
Ináč máš úplnú pravdu, a aj v zmysle príspevku BEUSa to bude asi takto. Ale to vieš, niektorí diskutéri majú veľa neminutého potenciálu, tak sa tu vyzúria na zmene linkovania, námet imdal milannco, ?
Ad. celý stres okolo uzávierky Starého mosta: Ja by som to videl jasne - buď sa bude uvažovať dopravne alebo sa budú robiť zúfalé nekoncepčné kroky vyplývajúce z nedostatku vozov a vodičov (to ale dúfam nie). Pokiaľ pripustíme dopravnú logiku, tak podľa mňa je bez debaty, že L50 by mala ísť v trase ...nábrežie - Nový most - Aupark a L95 v trase Šafko - Landererova - Apollo - Bosákova...
Neviem si predstaviť, že by kvôli uzatvoreniu jedného mosta niekto úplne narušil celú logiku systému liniek, zlikvidoval náväznosti a pod. Preto si ani nedokážem predstaviť, čo by robila L95 na Zochovej, keď jej miesto je v návoze a odvoze zo Šafka, rovnako ako si neviem predstaviť, že by to L50 z Dulovho nám. sekla rovno cez Apollo do Petržalky a obišla také dôležité body svojej trasy ako sú Šafko a ASMN,
Toť môj skromný názor ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023