Presne tak. A ten kto ponúkne v požadovanej kapacite najlacnejšie, dostane licenciu. Čiže je možné, že napr. linku BA - Borinka bude vykonávať DPB, a nejakú linku MHD zasa SL, prípadne nejaký úplne nový dopravca (Blaguss, ..). Ale toto bude fungovať až v ďalších fázach, nie hneď od začiatku.
Ako som pochopil, tak ostane samostatne SL aj DPB. A nad tym vsetkym bude BID, ktora vypise trasy, cestovne poriadky a podobne a bude hladat prevadzkovatela na tieto linky.
ako to vlastne bude? SL a DPB sa zlucia? ci iba budu kooperovat? no to si v Slovak Lines dali..... ale verim ze to bude ok a vramci BA kraja bude konecne poriadna a jednotna doprava...
No ale kto vie, čo bude za 5 rokov. Navyše dosť by ma zaujímalo, ako to má SL vyriešené finančne, keď na jednej linke jazdia aj Regio spoje aj spoje v rámci MHD.
Ale potom aj to teľa čo sním často chodí. To nevie ani pozdraviť nehovoriac, že pri vykone ma mať preukaz na viditeľnom miest. On má asi monopol lebo som ho ešte nikdy nevidel. Nehovoriac o tom koľko miesta zbytočne počas výkonu zaberá.(aj mimo neho) ?
Na TVN Markíza práve uverejnili príspevok o revízoroch DPB. Mám pár otázok:
* vraj boli prepustení dvaja revízori. Bol medzi nimi aj Mireček?
* Mirečkovi vraj chcú zrušiť lukratívne miesta (hlavná stanica, letisko). Myslíte, že sa uspokojí s nižším platom? Potom si však DPB nebude môcť toľko dovoliť kúpiť, keď nebude Mireček...
Ja som ju cital 3 krat takze tiez ? To zalezi na definicii specialnych / doplnkovych liniek.. a to su podla mna vlakove linky MHD (155) , cyklobusy (128), skolske spoje (371) a pod..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jezo