K dnešnému otvoreniu novej vozovne v Petržalke: ako sa tak veľavážení hostia zbiehali, tak prišla pojazdná dielňa a ťahala nejaký krátky Ikarus. Niekto ho zabrzdil ešte pred závorou. Voz tam čakal, kým sa smotánka premiestni k hale údržby. Samozrejme nechýbali dojemné príhovory nového šéfstva. V prvej rade boli odstavené 435ky. Ik 280 & 283 odstavené vzadu. Čítajte zajtra bulvár, dozviete sa viac... ?
Vzhľadom na podjazd v Mlynskej doline sa predĺži najskôr tak pri zrušení D2 Lamačská - Staré grunty. ?
Re #77366 Jezo: Takže kúpime "až" 3 električky a "až" 20 - 25 autobusov, ozaj "razantná" obnova. ? Ale apsoň nám nevzýšia cestovné, ak to tiež nie je len oj**.
To je jedno, či rátajú iba úsek Šafárikovo námestie - Bosákova a zvyšok železnice. Kde sú vozy pre petržlenovú koľajovú trať? Tie tiež kúpia železnice? ?
Neviem, ci si si ten sclanocek cital cely, ale v plane je len vystavba casti po koniec stareho mostu v hodnote 1,5mld Sk. Zvysok asi rataju od zeleznic, ale aj tak to nieje najkrajsie.
Okrem toho, nejde mi to do hlavy. Ak je teda 200 miliónov na električky v rozmedzí rokov 2007 - 2100, podľa toho súdim, že petržlenková električková trať nebude hotová ani do roku 2010, keďže 2,5 voza určite stačiť nebude. ?
No v jednom interview so Zacharom bola suma,že 80miliónov Sk. Takže ak sa im podarí za 200 miliónov nakúpiť 5ks, tak je viac než jasné, že nás dobre oje*al. Len si dobre menil číselká a nás vodil za nos. A nebol jediný kto takéto čísla nahodil. Veď 80miliónov nestojí ani rušeň.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milannco