S499.1023 hovorí pravdu, len Ty si pletieš BKV panely s panelmi, ktorými bola len zakrytá trať, rovnako ako je dnes napr. Miletičova, a ako toho kedysi bolo viacero
75 a 78 su vypravovane z 2. kolony teda Jurajov Dvor - info by mrcheef ?
a pre upresnenie, prve cislo je cislo vozovne, druhe je cislo typu voza (Ikarus 280, Karosa B741 NGST, atd...) tretie a stvrte cislo je poradove cislo pre konkretny voz daneho typu a vozovne. Pre upresnenie
1xxx - Trnavka - Autobusy
2xxx - Jurajov Dvor - Autobusy
3xxx - Krasnany - Autobusy
4xxx - Petrzalka - Autobusy
5xxx - neni (mala to byt vozovna dubravka ktora nejaksi neexistuje)
6xxx - Trolejbusy (vozovna Hrobonova, Jurajov Dvor/Trnavka - tym si niesom isty ci v oboch vozovniach maju trolejbusy)
7xxx - Elektricky (Krasnany, Jurajov Dvor)
8xxx - Pracovne vozidla (vsetky vozovne)
Ak tam mam chybu, tak ma niekto skusenejsi prosim opravte
btw Dunco toto by si ako spravny MHD zavislak mal vediet ? ? Ak by si mal zaujem o presnejsie vysvetlenie evidencnych cisel tychto vozov kontaktuj ma mailom erik.pauer@gmail.com
Akože nie je na BKV paneloch? Podľa mňa si si tú trať s niečim pomýlil (akurát taký 15 metrový úsek je zo zámkovej dlažby, pretože tam kedysi stála bytovka). Inak ešte existujú nejaké pozostatky z trate od Filiálky po starý most?
Na 78 som nevidel ešte malú Karosu no na 83 sa sem tam pritrafí ale nie často. Na 78 ešte keď premávala z Holíčskej tak sme jej s kámšom hovorili, že je to vyhliadkový bus po zápchach v BA ? však veľmi dobre si spomínam ako som na kámoša čakal poobede na Bradáčovej asi tak 10min a došli dve 78 naraz a veľmi krátko na ne 3 a 4 ? to už som akosi nechápal. 75 sú z Trnávky myslím. Ja neviem vôbec aké kam patria. Len viem, že to prvé číslo to značí, ale k akej vozovni čo prislúcha neviem ani keby si mi priklincoval jazyk k čelu.
kazdy den nie, ale dost casto sa stava ze naporadi ide aj jedna alebo dve kratke karosy a zvysok su klbaky, alebo castejsie sa stava ze jedno poradie nejde z cilizskej vobec a potom pride ZV kratka karosa. Predtym to nebyvalo, lenze vzhladom k nedostatku klbakov v Jurajovom Dvore/Trnavke sa to stava pravidlom ze na 75 a 78 su vypravovane aj kratke vozy a to byva rano fakt dost huste predovsetkym v smere z Dolnych Honov.
Tuto situaciu nevyriesi ziadne prelinkovanie, jedine doplnenie vozoveho parku o nove klbove vozidla, nuz Vrakuna je zapadakov a tak sa k nam DPB aj chova ?
PS sorry ze neviem z akej vozovne su vypravovane 75 a 78 ale uz dlho som nebol vonku a pamat je derava na ciselka ?
Nemám na mysli CZE na Lasici ale na okolo sa vyskytujúcich CZE na našich vozoch.
Čo sa týka mašín, nemám na mysli súčasné vykopávky ZSSK a ZSCS, ale tlak na umožnenie jazdy Taurov a spol.
Obojsmerný autoblok je aj na trati 130 v úseku Bratislava - Ersékújvár ako aj na preložených úsekoch trate 180 a na trati 120 v úseku Púchov - Žilina, na trati z Horní Lidče do Púchova a zo Žiliny cez Čadcu do Mostů u Jablunkova.
Celkom určite nie, keďže trať z Hlavnej stanice k Technickej univerzite nie je na BKV paneloch ? . Pamäť mi až tak neslúži, ale prvá aplikácia BKV panelov v BA bude asi Obchodná + Tunel. Novomestské nádražie sa nachádzalo približne v mieste dnešnej budovy VÚB.
Iste, ale dotaz bol na naše BUSE. A ja sa prikláňam k uvedeným náhradným rozlišovacím označeniam, bo viacfarebné BUSE pokladám v podmienkach Slovenska a Bratislavy za nehorázne plytvanie.
2016 sa s CZE na CityShuttle nebije, v Rakusku nie su problemy, len v DNV a vraj aj na BA Hbf. Len neviem teraz, ci slo len o komunikaciu s riadiacim, alebo aj nieco viac.
Mašiny a Siemens? Veď na mašiny dáva Siemens len meranie spotreby, to myslíš? So zabzar bordel je, horšie je, že keď už aj ECTS bude, mašiny ho nemajú a tak skoro mať nebudú...
_ERIC
Tuto situaciu nevyriesi ziadne prelinkovanie, jedine doplnenie vozoveho parku o nove klbove vozidla, nuz Vrakuna je zapadakov a tak sa k nam DPB aj chova ?
PS sorry ze neviem z akej vozovne su vypravovane 75 a 78 ale uz dlho som nebol vonku a pamat je derava na ciselka ?