Reply on: SDX #77151:
Tak určite vlaky prichádzajúce z Marcheggu a Kútov, Brna a Prahy by končili na Hlavnej stanici. Zvyšok vlako začínajúcich v BA idúcich smerom Trnava, Nové Zámky, Zvolen, Komárno by mohli začínať pokojne na Filiálke. Keď sa vystavia ten tunel Filiálka - Petržalka, potom bude ešte lepšie.
aj s neho by sa to muselo vyvesovať. To by bola zložitosť.
slavius
Hlavová stanica = konečná stanica, teda taká, z ktorej vlaky už nemôžu pokračovať ďalej, len nazad do smeru, z ktorého prišli (niečo ako slepá ulica). Kedysi Filiálka takou bola (a vlasne aj stále je, len už sa nepoužíva pre osobnú dopravu). A hlavná stanica na Predmestí? To je podľa mňa viac mimo ako súčasná hlavná stanica. No uzol Predmestie+Vinohrady má lepšie napojenie na existujúce železničné smery...